Στρατηγικός σχεδιασμός και ανάλυση ΟΠΑΠ Α.Ε.

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2017 (EN)
Στρατηγικός σχεδιασμός και ανάλυση ΟΠΑΠ Α.Ε.

Μουτούδης, Χρήστος Δ.

Η στρατηγική αποτελεί τη γενική πορεία που ακολουθεί η επιχείρηση η ο οργανισμός για να ανταποκριθεί στην αποστολή του και να φθάσει στο όραμά του. Η στρατηγική θεωρείται ότι είναι το αποτέλεσμα μιας διαδικασίας ορθολογικού προγραμματισμού κατά την οποία γίνονται προσπάθειες καλύτερης τοποθέτησης της επιχείρησης σε σχέση με το περιβάλλον και διατήρησης της θέσης αυτής όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά. Τα δύο βασικά «συστατικά» για επιτυχημένη στρατηγική είναι η καλή κατάστρωση και η καλή εκτέλεση. Ως Στρατηγικός σχεδιασμός ορίζεται ο καθορισμός των μακροπρόθεσμων στόχων, με ορίζοντα τουλάχιστον τριετίας, η κατάστρωση των σχετικών σχεδίων υλοποίησης των στόχων αυτών, η παρακολούθηση, ανασκόπηση και συνεχής αναπροσαρμογή αυτών των σχεδίων. Μετά από ανάλυση κάποιων βασικών αριθμοδεικτών της εταιρείας ΟΠΑΠ προκύπτει ότι, ο ΟΠΑΠ έχει σχετικά καλή ρευστότητα και μπορεί να αντιμετωπίσει επαρκώς τις βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις του, ο ΟΠΑΠ έχει καλή άμεση ρευστότητα, δίνει ασφάλεια στους δανειστές της, η διοίκηση της εταιρείας έχει αποτελεσματικότητα στη δημιουργία πωλήσεων, εμφανίζει όλα τα χρόνια κέρδη όμως πρέπει να προσέξει για πιθανή μείωση στο μέλλον.

Thesis
NonPeerReviewed

Χρηματοοικονομική ανάλυση
Στρατηγικός σχεδιασμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2017


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)