Πως επηρέασε η πρόσφατη οικονομική κρίση τις διμερείς οικονομικές σχέσεις Ελλάδας-Αυστραλίας

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2017 (EL)
Πως επηρέασε η πρόσφατη οικονομική κρίση τις διμερείς οικονομικές σχέσεις Ελλάδας-Αυστραλίας

Ράκου, Ευαγγελία Π.

Τα τελευταία χρόνια η παγκόσμια κοινότητα μαστίζεται από την οικονομική κρίση, η οποία εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς μέχρι σήμερα. Η κρίση αυτή δημιούργησε ένα περιβάλλον κοινωνικής, πολιτικής και οικονομικής αστάθειας και επηρέασε σε μεγάλο βαθμό το τραπεζικό σύστημα και το σύνολο των επιχειρήσεων σε όλες τις χώρες του κόσμου. Μια από τις κυριότερες επιπτώσεις της είναι στον εμπορικό κλάδο και στον τομέας των εξαγωγών ο οποίος στηρίζει την οικονομία, την απασχόληση, την παραγωγή καθώς και την κατανάλωση. Σε πολλές χώρες ο κλάδος του εμπορίου έμεινε αλώβητος από την κρίση και ενισχύθηκε δυναμικά. Στην Ε.Ε αρκετές χώρες απέκτησαν μεγαλύτερη άνεση στην δημιουργία σχέσεων και συνεργασίας με χώρες των ΗΠΑ, της Ασίας, της Κίνας και της Αυστραλίας. Άλλες χώρες της Ε.Ε. δεν μπόρεσαν να αντεπεξέλθουν το ίδιο και ακολούθησαν καθοδική πορεία στο εμπόριό τους. Η Ελλάδα πραγματοποιεί θετικά βήματα στο εμπόριό της και με την ένταξή της στην Ευρώπη δημιούργησε διεθνές εμπορικές σχέσεις. Τα διαχρονικά αποτελέσματα έδειξαν πως ο τομέας των εξαγωγών παρουσιάζει σημαντικές αυξήσεις. Βασικός στόχος της μελέτης είναι η ανάλυση των αιτιών και των επιπτώσεων της κρίσης στο ελληνικό εμπόριο και η πορεία του σε χώρες εκτός Ε.Ε.

Thesis
NonPeerReviewed

Οικονομική κρίση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2017-04


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.