Η υιοθέτηση του χιούμορ στη διαφήμιση και η επίδρασή του στην καταναλωτική συμπεριφορά

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)
Η υιοθέτηση του χιούμορ στη διαφήμιση και η επίδρασή του στην καταναλωτική συμπεριφορά

Παπάζογλου, Χριστίνα

Η διαφήμιση, σήμερα αποτελεί μια συνηθισμένη πρακτική προώθησης και επικοινωνίας των προϊόντων και των υπηρεσιών, στους καταναλωτές. Η παρούσα πτυχιακή εργασία καλείται να διερευνήσει τον παράγοντα χιούμορ στη διαφήμιση. Έτσι σκοπός της παρούσας βιβλιογραφικής ανασκόπησης και της πρωτογενούς έρευνας, είναι να μελετήσει, το κατά πόσο επηρεάζεται η αγοραστική συμπεριφορά από τον παράγοντα «χιούμορ» στις διαφημίσεις προϊόντων. Η παρούσα ερευνητική προσπάθεια απέδειξε ότι η χιουμοριστική διαφήμιση είναι αποτελεσματική και κατορθώνει να επηρεάσει την απόφαση αγοράς προϊόντων ή/και υπηρεσιών, από τους καταναλωτές

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση
Επικοινωνία
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.