Η υιοθέτηση του χιούμορ στη διαφήμιση και η επίδρασή του στην καταναλωτική συμπεριφορά

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2016 (EN)
Η υιοθέτηση του χιούμορ στη διαφήμιση και η επίδρασή του στην καταναλωτική συμπεριφορά

Παπάζογλου, Χριστίνα

Η διαφήμιση, σήμερα αποτελεί μια συνηθισμένη πρακτική προώθησης και επικοινωνίας των προϊόντων και των υπηρεσιών, στους καταναλωτές. Η παρούσα πτυχιακή εργασία καλείται να διερευνήσει τον παράγοντα χιούμορ στη διαφήμιση. Έτσι σκοπός της παρούσας βιβλιογραφικής ανασκόπησης και της πρωτογενούς έρευνας, είναι να μελετήσει, το κατά πόσο επηρεάζεται η αγοραστική συμπεριφορά από τον παράγοντα «χιούμορ» στις διαφημίσεις προϊόντων. Η παρούσα ερευνητική προσπάθεια απέδειξε ότι η χιουμοριστική διαφήμιση είναι αποτελεσματική και κατορθώνει να επηρεάσει την απόφαση αγοράς προϊόντων ή/και υπηρεσιών, από τους καταναλωτές

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση
Επικοινωνία
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)