Αντρικά στερεότυπα στις ελληνικές τηλεοπτικές διαφημίσεις

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2016 (EN)
Αντρικά στερεότυπα στις ελληνικές τηλεοπτικές διαφημίσεις

Χατζοπούλου, Δέσποινα
Φωτιάδου, Αναστασία

Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί μία έρευνα ως προς τα ανδρικά στερεότυπα στις ελληνικές τηλεοπτικές διαφημίσεις. Πιο αναλυτικά γίνεται παρουσίαση των βασικότερων χαρακτηριστικών της διαφήμισης και προσδιορίζεται μέσω της προσωπικής έρευνας κατά πόσο κυριαρχούν τα ανδρικά στερεότυπα σε ένα δείγμα διαφημιστικών σποτ που προβάλλονται στην ελληνική τηλεόραση. Για την επίτευξη της συγκεκριμένης μελέτης πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω της έντυπης και διαδικτυακής βιβλιογραφίας με σκοπό την συγκέντρωση των απαιτούμενων στοιχείων. Κατά ένα μεγάλο ποσοστό στην εκπόνηση της έρευνας βοήθησαν τα στοιχεία που αποκομίσαμε από τα διαφημιστικά σποτ που παρακολουθήσαμε.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση
Τηλεόραση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016-11


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)