Guerrilla marketing: η περίπτωση της εταιρίας

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)
Guerrilla marketing: η περίπτωση της εταιρίας

Παναγιωτίδης, Μάριος Γ.
Νελάι, Γκλεντίστ Α.

Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό την ανάλυση του όρου Guerrilla Marketing. Το Guerrilla marketing είναι μια διαρκώς αναπτυσσόμενη τάση του μάρκετινγκ, η οποία βασιζόμενη σε αντισυμβατικές τεχνικές, προσπαθεί να πετύχει τη μέγιστη δυνατή ανταπόκριση με το ελάχιστο δυνατό κόστος. Στην παρακάτω μελέτη γίνεται μία προσπάθεια κατανόησης της έννοιας του guerrilla μάρκετινγκ, μία παρουσίαση των μυστικών, των κρυμμένων μηχανισμών των αντάρτικων στρατηγικών και των τακτικών κινήσεων καθώς και οι τρόποι που αυτές εφαρμόζονται στην πράξη. Όλα τα παραπάνω θα αναλυθούν σε συνδυασμό με πολυάριθμες αναφορές σε πραγματικές παγκόσμιες περιπτωσιολογικές μελέτες. Ακόμη, θα αναλυθούν οι βασικές διαφορές μεταξύ του αντάρτικου και του παραδοσιακού μάρκετινγκ καθώς και τα σημαντικότερα όπλα που χρησιμοποιεί το guerrilla μάρκετινγκ. Επίσης, θα γίνει μία σύντομη ανασκόπηση της εφαρμογής του guerrilla μάρκετινγκ στην πράξη σε 30 ημέρες. Επιπλέον, θα αναλυθούν περιπτώσεις διάσημων εταιρειών που χρησιμοποίησαν τόσο την παραδοσιακή διαφήμιση όσο και τη guerilla.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Διαφήμιση
Επικοινωνία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2017-05


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.