Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία την περίοδο της οικονομικής κρίσης

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία την περίοδο της οικονομικής κρίσης

Γεωργίτση, Μαρία Κ.

Το ζήτημα της επιχειρηματικότητας τόσο της Ελλάδας όσο και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, παρουσιάζεται ιδιαίτερα έντονο τα τελευταία χρόνια, τα χρόνια της οικονομικής κρίσης σε Ελλάδα και Ευρώπη. Η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας εφαρμόζοντας καινοτόμες μεθόδους μοιάζει να είναι μονόδρομος και να απασχολεί ολοένα και περισσότερους ερευνητές και επαγγελματίες. Όπως αποδεικνύουν οι έρευνες, η επιχειρηματικότητα ασθενεί αλλά δεν πεθαίνει. Οι επιχειρηματίες και οι υγιείς επιχειρήσεις επιζητούν συνεχώς λύσεις για τον απεγκλωβισμό τους από την οικονομική κρίση. Αυτές οι λύσεις προκύπτουν μέσα από την εφαρμογή επιτυχημένων λύσεων καινοτομίας. Οι επιχειρήσεις ερευνούν τις δυνατότητες εξέλιξης, ελίσσονται και εξελίσσονται, καταρτίζονται και προσπαθούν να αναπτύξουν νέες ιδέες και να τις υλοποιήσουν. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την παραγωγή νέων καινοτόμων προϊόντων ή υπηρεσιών με τη χρήση νέων τεχνολογιών αλλά και την εκμετάλλευση των συγκυριών που έχουν διαμορφωθεί από την ίδια την κρίση. Η παρούσα λοιπόν διπλωματική εργασία, ασχολείται με το θέμα της επιχειρηματικότητας και την εφαρμογή της καινοτομίας την περίοδο της κρίσης. Μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης και εννοιολογικού προσδιορισμού των παραγόντων αυτών, αναλύεται η επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα και στην Ευρώπη, εστιάζει μέσω παρακολούθησης της έρευνας στην Επιχειρηματικότητα και την Καινοτομία στη Δυτική Μακεδονία το χρονικό διάστημα από το 2009-2016 και παρουσιάζει αδημοσίευτο ακόμη υλικό προσωπικών συνεντεύξεων από την περιοχή των Γρεβενών σχετικά με το ίδιο θέμα και το πώς κατόρθωσαν να μείνουν ζωντανές οι επιχειρήσεις στο περιβάλλον της κρίσης. Γίνεται ουσιαστικά μια προσπάθεια εστίασης,στο κατά πόσο τελικά η οικονομική κρίση αποτελεί ευκαιρία ή όχι στην ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας των επιχειρήσεων μέσα από την καινοτομία. Παράλληλα γίνεται προσέγγιση των προβλημάτων που εμποδίζουν την όποια ανάπτυξη και των παραγόντων που τα προκαλούν. Επιπρόσθετα, γίνεται αναφορά στους τρόπους χρηματοδότησης των επιχειρήσεων μέσα από τα σχέδια της κεντρικής διοίκησης, στις έννοιες επιχειρηματικότητα, καινοτομία, τεχνολογία, επιχειρηματίας και επιχειρηματικές δεξιότητες, καθώς και στους τρόπους διαφυγής από την «επιχειρηματική» κρίση.

Thesis
NonPeerReviewed

Επιχειρηματικότητα
Καινοτομία (επιχείρηση)
Οικονομικές κρίσεις

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.