Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το φαινόμενο του «επηρεαστή ταξιδιών»

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2017 (EN)
Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το φαινόμενο του «επηρεαστή ταξιδιών»

Καραλίβανου, Νίκη

Είναι πλέον, ευρέως διαδεδομένο πως το Διαδίκτυο αποτελεί ένα μέσο, το οποίο εξελίσσεται διαρκώς. Αποτελεί ένα μέσο το οποίο έχει διεισδύσει στη καθημερινότητα τόσο των ανθρώπων όσο και των τουριστικών προορισμών. Το Ίντερνετ χρησιμοποιείται είτε για προσωπικούς λόγους είτε για επαγγελματικούς. Αξιοσημείωτο είναι μάλιστα, το γεγονός ότι επέκταση του Διαδικτύου μπορούν κάλλιστα να θεωρηθούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γνωστά ως «Social Media». Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν όχι μόνο εμφανιστεί στη ζωή των ανθρώπων, αλλά τείνουν να επικρατήσουν στη σημερινή εποχή, επηρεάζοντας τις αποφάσεις των τουριστών - ταξιδιωτών. Οι διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης συμβάλλουν στην προβολή του φυσικού πλούτου μιας περιοχής, καθώς κάποιος που έχει ήδη επισκεφθεί τη χώρα αυτή μπορεί να διατυπώσει τις απόψεις και τις εμπειρίες του. Έτσι, κάθε υποψήφιος ταξιδιώτης έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει αλλά και να διανείμει το δικό του πλέον περιεχόμενο. Κάτι τέτοιο αποδεικνύει τη σημαντική θέση που ενέχουν σήμερα τα διαδικτυακά μέσα αλλά και την επίδραση που αυτά ασκούν στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, καθώς οι σημερινοί χρήστες του Διαδικτύου και οι τουρίστες απολαμβάνουν την ευκαιρία να γίνουν οι ίδιοι παραγωγοί, σχεδιαστές, πάροχοι και διανομείς των τουριστικών υπηρεσιών. Τέλος, οι τουρίστες- ταξιδιώτες με τα social media μπορούν να καταστούν ως οι «ενδιάμεσοι επιχειρηματικοί παίκτες» των νέων προτύπων ηλεκτρονικού εμπορίου.

Thesis
NonPeerReviewed

Τουρισμός
Κοινωνικά δίκτυα
Διαδίκτυο (Internet)
Τουρισμός - Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2017-02


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)