Instagram και εμπειρία χρηστών: μια εμπειρική διερεύνηση

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2017 (EL)
Instagram και εμπειρία χρηστών: μια εμπειρική διερεύνηση

Μπαφούτσου, Ορσαλία

Στόχος αυτής της εργασίας είναι να διερευνήσει τους λόγους που παρακινούν τους ανθρώπους να χρησιμοποιήσουν το Instagram καθώς και τα συναισθήματα που απορρέουν από τη χρήση. Συγκεκριμένα, συλλέχτηκαν ερωτηματολόγια βασισμένα στα συναισθήματα των χρηστών και αναλύθηκαν ανάλογα με τις εφτά διαστάσεις της εμπειρίας οι οποίες είναι αυτές της ‘’Ψυχαγωγίας’’, της ‘’Ροής’’, του ‘’Αισθήματος Απόδρασης/Φαντασίας’’, της ‘Κοινωνικοποίησης’’, της ‘’Προσωπικής Πρόκλησης’’, της ‘’Μάθησης’’ και της ‘’Αίσθησης του Ανήκειν’’. Για την ανάλυση των αποτελεσμάτων χρησιμοποιήθηκε η περιγραφική στατιστική η οποία απέδειξε πως οι λόγοι που οι χρήστες καταναλώνουν το Instagram εντάσσεται κατά κόρον σε δυο από τις διαστάσεις της εμπειρίας αυτές της ‘’Ψυχαγωγίας’’ και της ‘’Κοινωνικοποίησης’’

Thesis
NonPeerReviewed

Κοινωνικά δίκτυα
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2017-02


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.