Instagram και εμπειρία χρηστών: μια εμπειρική διερεύνηση

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2017 (EN)
Instagram και εμπειρία χρηστών: μια εμπειρική διερεύνηση

Μπαφούτσου, Ορσαλία

Στόχος αυτής της εργασίας είναι να διερευνήσει τους λόγους που παρακινούν τους ανθρώπους να χρησιμοποιήσουν το Instagram καθώς και τα συναισθήματα που απορρέουν από τη χρήση. Συγκεκριμένα, συλλέχτηκαν ερωτηματολόγια βασισμένα στα συναισθήματα των χρηστών και αναλύθηκαν ανάλογα με τις εφτά διαστάσεις της εμπειρίας οι οποίες είναι αυτές της ‘’Ψυχαγωγίας’’, της ‘’Ροής’’, του ‘’Αισθήματος Απόδρασης/Φαντασίας’’, της ‘Κοινωνικοποίησης’’, της ‘’Προσωπικής Πρόκλησης’’, της ‘’Μάθησης’’ και της ‘’Αίσθησης του Ανήκειν’’. Για την ανάλυση των αποτελεσμάτων χρησιμοποιήθηκε η περιγραφική στατιστική η οποία απέδειξε πως οι λόγοι που οι χρήστες καταναλώνουν το Instagram εντάσσεται κατά κόρον σε δυο από τις διαστάσεις της εμπειρίας αυτές της ‘’Ψυχαγωγίας’’ και της ‘’Κοινωνικοποίησης’’

Thesis
NonPeerReviewed

Κοινωνικά δίκτυα
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2017-02


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)