On-line διαφήμιση

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2017 (EL)
On-line διαφήμιση

Κρασαδάκη, Αικατερίνη-Μαρία

Το διαδίκτυο έχει εισέλθει στις ζωές μας και αποτελεί πλέον μέσο άμεσης επικοινωνίας. Όλο και περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου αυξάνονται συνεχώς και αυτό φυσικά δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί από τις επιχειρήσεις, οι οποίες προσπαθούν να προβάλουν, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους. Παρατηρείται ραγδαία αύξηση της Διαδικτυακής Διαφήμισης στο χώρο του internet, καθώς σε οποιονδήποτε ιστό τόπο παρατηρείται τουλάχιστον μία. Είναι μέρος της διαφήμισης και για αυτό το λόγο δίνεται η αντίστοιχη σοβαρότητα προβολής και προώθησης, όπως συμβαίνει με τις διαφημίσεις στα κλασικά μέσα (τηλεόραση, ραδιόφωνο κλπ.). Στην παρούσα έρευνα θα εξετάσουμε τη θέση της on-line διαφήμισης στους ιστό τόπους, καθώς και αν ασκεί επιρροή στους χρήστες του διαδικτύου. Σκοπός της έρευνας είναι τα αποτελέσματά της και η ανάλυση αυτών. Συγκεκριμένα, για την εκπόνηση της εργασίας επιλέχθηκε η μέθοδος της ποσοτικής έρευνας για τη συμπλήρωση ενός κατάλληλα διαμορφωμένου ερωτηματολογίου, με ερωτήσεις κλειστού τύπου και μοιράστηκε σε τυχαίο δείγμα 100 χρηστών και καταναλωτών του διαδικτύου. Σύμφωνα με τις απαντήσεις των ερωτηθέντων, οι χρήστες/καταναλωτές του διαδικτύου στην ερώτηση, αν πραγματοποιούν on-line αγορές μέσω του διαδικτύου παρατηρείται ότι το μεγαλύτερο ποσοστό (43%) δεν είναι εξοικειωμένοι με αυτόν τον τρόπο αγορών, καθώς επίσης δεν έχουν βοηθήσει και οι on-line διαφημίσεις στις αγορές τους με ποσοστό (59%). Τέλος, οι χρήστες/καταναλωτές ερωτήθηκαν επίσης, αν παρατηρούν τις on-line διαφημίσεις και τα αποτελέσματα με ποσοστό (54%) έδειξαν ότι τις παρατηρούν λίγο. Παρ’ όλα αυτά, περισσότερο τις παρατηρούν στα κοινωνικά δίκτυα με ποσοστό (35%) και καθόλου στα sites με παιχνίδια με ποσοστό (62%) .

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση
Διαδίκτυο (Internet)

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2017-04


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.