Η επίδραση των social media στην καταναλωτική συμπεριφορά

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2017 (EN)
Η επίδραση των social media στην καταναλωτική συμπεριφορά

Γαλιώνα, Ξανθούλα

Η παρούσα εργασία που αφορά την επίδραση των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης στην καταναλωτική συμπεριφορά, αναλύει τα κοινωνικά δίκτυα και τα χαρακτηριστικά τους. Ακόμα, απαριθμεί τους παράγοντες που επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά. Στη συνέχεια διεισδύει στη σχέση αυτών των δύο και κάνει μία μικρή αναφορά στα είδη των χρηστών. Από έρευνα που πραγματοποιήθηκε με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου σε δείγμα 100 ανθρώπων, απορρέει πως το Facebook αποτελεί ισχυρότερο εργαλείο μάρκετινγκ σε σχέση με το YouTube. Επίσης, πως οι χρήστες των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης δεν έχουν θετική στάση απέναντι στις διαφημίσεις, και τέλος, η ηλικία αποτελεί παράγοντα επηρεασμού της καταναλωτικής συμπεριφοράς και μέσα στα κοινωνικά δίκτυα.

Thesis
NonPeerReviewed

Κοινωνικά δίκτυα
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2017-05


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)