Η υιοθέτηση της καινοτομίας στη διαφήμιση

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2017 (EN)
Η υιοθέτηση της καινοτομίας στη διαφήμιση

Νικοκάβουρα, Αρετή

Η επικοινωνία είναι μια διαδικασία ανταλλαγής μηνυμάτων ανάμεσα σε δύο ή και περισσότερους φορείς. Για τη διαφήμιση ο πομπός του μηνύματος είναι η επιχείρηση ή ο οργανισμός και ο δέκτης είναι η αγορά στόχος ή μια ομάδα ατόμων. Η διαφήμιση ως μια μορφή επικοινωνίας, ακολουθεί και διέπετε από τους κανόνες που διαμορφώνουν τη διαδικασία ολοκλήρωσης της. Η κατανόηση της διαδικασίας και ο τρόπος με τον οποίο ο αποδέκτης επεξεργάζεται το εκπεμπόμενο μήνυμα είναι σημαντικοί παράγοντες για την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης. Η διαδικασία είναι περίπλοκη και απαιτεί λεπτομερειακό σχεδιασμό. Σκοπός της εργασίας είναι η εξακρίβωση της πιθανής επίδρασης των καινοτόμων ή των παραδοσιακών μέσων διαφήμισης στην καταναλωτική συμπεριφορά. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας υπάρχουν επιδράσεις ανάμεσα στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και της παραδοσιακής και της καινοτόμου διαφήμισης και στην καταναλωτική συμπεριφορά.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2017


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)