Η αποτίμηση της διαφήμισης στον αγωνιστικό χώρο του ποδοσφαίρου: μελέτη περίπτωσης

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)
Η αποτίμηση της διαφήμισης στον αγωνιστικό χώρο του ποδοσφαίρου: μελέτη περίπτωσης

Γιαμπούρη, Σωτηρία

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει και να καταγράψει αναλυτικά όλα τα θέματα που σχετίζονται με την διαφήμιση στον χώρο του ποδοσφαίρου και κυρίως να αναφέρει την αποτίμηση αυτής τόσο σε οικονομικό, όσο και σε κοινωνικό επίπεδο. Για την καλύτερη παρουσίαση του θέματος η μελέτη χωρίστηκε σε συνολικά τέσσερα κεφάλαια, εκ των οποίων τα δύο πρώτα είναι το θεωρητικό μέρος και τα δύο τελευταία το εμπειρικό μέρος της εργασίας, όπου θα μελετηθεί μια μελέτη περίπτωσης. Πιο αναλυτικά στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στο θεωρητικό πλαίσιο που διέπει το μάρκετινγκ στον χώρο του ποδοσφαίρου, έπειτα από την παρουσίαση ενός σύντομου ιστορικού για αυτό. Περαιτέρω γίνεται αναφορά σε όλες τις βασικές πτυχές του μάρκετινγκ στον κόσμο του ποδοσφαίρου, όπως είναι η οριοθέτηση του ποδοσφαιρικού προϊόντος, οι μέθοδοι προώθησης, κλπ. .Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στο μείγμα μάρκετινγκ του ποδοσφαιρικού προϊόντος, το οποίο αποτελείται από το προϊόν, την τιμή, την προώθηση και την διανομή. Κάθε ένας από τους παράγοντες αυτούς αναλύονται ξεχωριστά, καταγράφοντας τις ιδιαιτερότητες που αποκτούν όταν συνδέονται με τον αθλητισμό και ιδιαίτερα με το ποδόσφαιρο. Το δεύτερο κεφάλαιο μελετάει την επίδραση της διαφήμισης στο κοινό και τις επιχειρήσεις. Η προσέγγιση αυτή γίνεται από την σκοπιά του οικονομικού και κοινωνικού οφέλους που αυτές αποκομίζουν. Το τρίτο κεφάλαιο καταγράφει την μεθοδολογία της έρευνας που ακολουθήθηκε και τον σκοπό της, ενώ στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο, πραγματοποιείται συνέντευξη με άτομο από το χώρο του ποδοσφαίρου, και συγκεκριμένα με άτομο από την ΠΑΕ Πανθρακικός, που δραστηριοποιείται στην Κομοτηνή, και παραθέτονται οι απόψεις του πάνω στο θέμα που μελετάμε. Τα σημαντικότερα συμπεράσματα της έρευνας συνοψίζονται στο τέλος της εργασίας.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση
Αθλητισμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2017-02




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.