e-επιχειρείν και ελληνικές επιχειρήσεις

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2017 (EN)
e-επιχειρείν και ελληνικές επιχειρήσεις

Πεγίδου, Δήμητρα Π.

Η παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια εισαγωγικής προσέγγισης του θέματος της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας και των ελληνικών επιχειρήσεων. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε κατά τη διαδικασία εκπόνησης της εργασίας αυτής, είναι καθαρά βιβλιογραφική και βασίστηκε σε ελληνική και ξένη βιβλιογραφία, σε ηλεκτρονικές πηγές και σε αποτελέσματα ερευνών που πραγματοποιήθηκαν σε παγκόσμιο, ευρωπαϊκό και ελληνικό επίπεδο. Μέσα από τη θεωρητική ανάλυση των όρων της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας και του ηλεκτρονικού εμπορίου, αναδεικνύει τη στενή τους σχέση, τις μεταξύ τους διαφορές καθώς και τη λειτουργία και τη σημαντικότητα της ύπαρξής τους στη σημερινή επιχείρηση. Σκοπός της εργασίας είναι να απαντήσει σε καίρια ερωτήματα που αφορούν την ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα και το ηλεκτρονικό εμπόριο και να παρουσιάσει μέσα από αποτελέσματα ερευνών τις τάσεις που επικρατούν και πως αυτές διαφέρουν σε βαθμό εξέλιξης σε παγκόσμιο, ευρωπαϊκό και ελληνικό επίπεδο. Στόχος, είναι να δώσει στον αναγνώστη-επιχειρηματία τη δυνατότητα να κατανοήσει τον ρόλο της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας και την αναγκαιότητα υιοθέτησή της από τις επιχειρήσεις, προκειμένου με τη χρήση νέων τεχνολογιών, και την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των ψηφιακών μέσων και του διαδικτύου, να υποστηρίξουν και να μετασχηματίσουν τομείς επιχειρηματικής δραστηριότητας, να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητα και να δώσουν νέα ώθηση σε αυτές. Οι επιχειρήσεις, που δρουν στην Ελλάδα της κρίσης, βρίσκονται αντιμέτωπες με μια σειρά αναπάντεχων οικονομικο-πολιτικών και κοινωνικών προκλήσεων, οι οποίες επηρεάζουν βαθειά την καθημερινή τους δραστηριότητα και καλούνται να βρουν τρόπους, δράττοντας άμεσα, ώστε να καταφέρουν να αποκτήσουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τα ψηφιακά μέσα και το internet για να προσελκύσουν πελάτες. Άλλωστε οι συνθήκες σήμερα φαίνονται ευνοϊκές, αφού το ψηφιακό εμπόριο ωριμάζει σταδιακά στην Ελλάδα και υπάρχει στροφή των Ελλήνων καταναλωτών στις online αγορές και ιδιαίτερα στα ελληνικά e-shops.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Επιχειρηματικότητα
Ηλεκτρονικό επιχειρείν

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2017-10


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)