Direct marketing και δημιουργία εικόνας

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2015 (EN)
Direct marketing και δημιουργία εικόνας

Τρόκου, Αποστολίνα

To direct marketing δεν είναι άλλη μια τακτική μάρκετινγκ αλλά μια στρατηγική η οποία είναι μεταξύ καταναλωτή και επιχείρησης. Ο ανταγωνισμός των επιχειρήσεων για τη διατήρηση και την αύξηση του μεριδίου τους στην αγορά, έφεραν στην επιφάνεια την ανάγκη για εφαρμογή προγραμμάτων μάρκετινγκ που επικεντρώνονται περισσότερο στον καταναλωτή. Το κλασικό μάρκετινγκ περνούσε μαζικά μηνύματα στους καταναλωτές, η αποτελεσματικότητα άρχισε να πέφτει και οι marketers άρχισαν να στοχεύουν σε μικρότερα τμήματα αγορών. To direct marketing στοχεύει στην ατομική αγορά δηλαδή στον καταναλωτή. Ο χώρος του μάρκετινγκ εξελίσσεται με το πέρασμα των χρόνων γίνεται πιο άμεσος και στοχευμένος. Αποτέλεσμα αυτού είναι η αυξανόμενη τάση που υπάρχει στις επιχειρήσεις να αναπτύξουν σχέσεις με τους καταναλωτές χρησιμοποιώντας πληροφορίες που τους παρέχουν οι νέες τεχνολογικές εφαρμογές. Οι σύγχρονες οικονομίες χαρακτηρίζονται σήμερα από υπερβολικό πληθωρισμό, οικονομική στασιμότητα και ανταγωνιστικότητα. Τη λύση σε αυτά τα προβλήματα δίνει το μάρκετινγκ, το οποίο λειτουργεί σαν συνδετικός κρίκος ανάμεσα στις κοινωνικές ανάγκες και στη βιομηχανική παραγωγή. Τίποτα σχεδόν δεν μπορεί να πουληθεί σήμερα χωρίς κάποια βοήθεια και προώθηση από το μάρκετινγκ, είναι φανερό ότι χρησιμοποιείται τόσο από τις επιχειρήσεις όσο και από τον καθένα μας. Η έννοια της επωνυμίας και της εικόνας της επιχείρησης αποτελεί τη βασική φιλοσοφία της επιχείρησης για την επίτευξη των αντικειμενικών στόχων της. Η εφαρμογή αυτής της φιλοσοφίας στη πράξη επιτυγχάνεται με τα 4Ρ (προϊόν, διανομή, τιμή και προώθηση). Τα στοιχεία της σωστής επωνυμίας και της εικόνας είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους και αλληλοεξαρτώνται. Για να επιζήσει η επιχείρηση πρέπει να επιλέξει το καλύτερο δυνατό συνδυασμό, ο οποίος θα εγγυηθεί για καλύτερα αποτελέσματα για την επίτευξη των στόχων της. Το μάρκετινγκ αποτελεί μέρος της παραπάνω διαδικασίας, είναι ένα κοινωνικό φαινόμενο γιατί το μάρκετινγκ συνδέει τις δυο βασικές λειτουργίες της κοινωνίας, την παραγωγή και την κατανάλωση. Το αντικείμενο της σωστής επωνυμίας και η εικόνα της επιχείρησης παίζει σημαντικό ρόλο και ιδιαίτερα το γεγονός, ότι για να πετύχει στην παγκόσμια αγορά, μια εταιρία πρέπει να προβλέπει την αλλαγή και όχι να την αποφεύγει αντιδραστικά.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)