Το μάρκετινγκ και η συμβολή του στην προώθηση αγροτικών προϊόντων: η περίπτωση του κερασιού

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2017 (EN)
Το μάρκετινγκ και η συμβολή του στην προώθηση αγροτικών προϊόντων: η περίπτωση του κερασιού

Φαρμούζη, Αντωνία

Στην παρούσα πτυχιακή εξετάζεται η συμβολή του αγροτικού συνεταιρισμού των κερασοπαραγωγών Κερασιάς στην προώθηση των αγροτικών προϊόντων και συγκριμένα του κερασιού. Αναλύονται τα βασικά μεγέθη του αγροτικού τομέα, όπως η διάρθρωσή του, το επίπεδο της απασχόλησης και του εισοδήματος, σε εθνικό επίπεδο και ως ατομικό εισόδημα. Παρουσιάζονται στοιχεία για την ανταγωνιστικότητα και τη συμμετοχή του κλάδου στο εξωτερικό εμπόριο της χώρας, ενώ γίνεται αναφορά στην ασκούμενη πολιτική της Ε.Ε. (Κοινή Αγροτική Πολιτική) και στα μέτρα ενίσχυσης της αγροτικής παραγωγής. Παρουσιάζονται βασικές έννοιες σχετικές με την αγροτική επιχειρηματικότητα, το μάρκετινγκ των αγροτικών προϊόντων και συγκεκριμένα του κερασιού. Ως φορέας μάρκετινγκ εξετάζεται ο αγροτικός συνεταιρισμός Κερασοπαραγωγών Κερασιάς, με εκτενή εικόνα της συνεταιριστικής δραστηριότητας και της θέσης της στην αγροτική οικονομία. Αναλύονται οι λειτουργίες μάρκετινγκ που μπορεί να επιτελέσει ο Αγροτικός Συνεταιρισμός, τα προβλήματα και οι στρατηγικές μάρκετινγκ που μπορούν να υιοθετηθούν. Παρουσιάζεται τέλος, έρευνα με ισολογισμούς των τελευταίων δυο ετών (2015 – 1016) και καταλήγουμε σε συμπεράσματα για τις προτεινόμενες λύσεις στα προβλήματα που ο αγροτικός τομέας και ειδικότερα ο αγροτικός συνεταιρισμός αντιμετωπίζει.

Thesis
NonPeerReviewed

Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ
Συνεταιρισμοί

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2017


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)