Τεχνικές διαφήμισης και επικοινωνίας στη σύγχρονη πολιτική σκέψη και φιλοσοφία

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2009 (EL)
Τεχνικές διαφήμισης και επικοινωνίας στη σύγχρονη πολιτική σκέψη και φιλοσοφία

Σακελλαρίου, Δέσποινα

Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσει τις τεχνικές διαφήμισης και επικοινωνίας που συναντάμε στη σύγχρονη πολιτική σκέψη και φιλοσοφία. Ταυτόχρονα, σε πρακτικό επίπεδο, γίνεται ανάλυση της επικοινωνιακής πολιτικής που ακουλούθησαν τα ελληνικά κόμματα κατά τις εκλογές του Σεπτεμβρίου 2007. Αυτό γίνεται αναλύοντας τα τηλεοπτικά διαφημιστικά μηνύματα και τις αφίσες των κομμάτων για την προεκλογική περίοδο του Αυγούστου-Σεπτεμβρίου 2007. Χρησιμοποιήθηκαν τα τηλεοπτικά διαφημιστικά μηνύματα καθώς και οι αφίσες των 5 πολιτικών κομμάτων(Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΛΑ.Ο.Σ) για την περίοδο Αύγουστος – Σεπτέμβριος 2007. Το συγκεκριμένο δείγμα καλύπτει το σύνολο των κομμάτων που εισήλθαν στο Κοινοβούλιο. Έτσι, με αυτό τον τρόπο επιτεύχθηκε αντιπροσωπευτικότητα ώστε τα αποτελέσματα της έρευνας να μπορούν να θεωρηθούν έγκυρα. Η ανάλυση αποτελεσμάτων έδειξε διαφορές αλλά και ομοιότητες μεταξύ των διαφημιστικών μηνυμάτων των 5 πολιτικών κομμάτων. Τα διαφημιστικά μηνύματα και γενικότερα η επικοινωνιακή στρατηγική/πολιτική εξαρτάται από διάφορους παράγοντες που έχουν να κάνουν τόσο με τα ειδικά χαρακτηριστικά των πολιτικών φορέων όσο και με τις γενικότερες οικονομικές-κοινωνικές-πολιτικές τάσεις. Οι πολιτικές επιλογές γίνονται εν απουσία των προϋποθέσεων και του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του μάρκετινγκ, όπως η ύπαρξη αγοράς και νομικών περιορισμών. Γίνονται επίσης υπό καθεστώς απροσδιοριστίας ή δυσπροσδιορισμού των περισσοτέρων στοιχείων του μίγματος μάρκετινγκ από θεωρητικής και πρακτικής πλευράς. Μπορούμε να υποστηρίξουμε ότι αυτό που πολλοί ονομάζουν πολιτικό μάρκετινγκ είναι ουσιαστικά πολιτική επικοινωνία με τα νέα μέσα τα οποία είναι δανεισμένα και από κάποια στοιχεία ή υποστοιχεία του μάρκετινγκ.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Πολιτικές απόψεις
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2009


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.