Μελέτη Περίπτωσης - Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκης (Grecotel Resort Hotels & Classical Hotels)

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2008 (EL)

Μελέτη Περίπτωσης - Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκης (Grecotel Resort Hotels & Classical Hotels)

ΑΝΔΡΙΩΤΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (READER IN TOURISM AND LEISURE, NOTTINGHAM TRENT UNIVERSITY, NOTTINGHAM BUSINESS SCHOOL, ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ)

ΣΤΑΥΡΙΝΟΥΔΗΣ, ΘΕΟΔΩΡΟΣ (ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (Π.Δ. 407/80), ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ», ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ)
ΑΓΙΟΜΥΡΙΑΝΑΚΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ (ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ, ΣΧΟΛΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ)

Η μελέτη περίπτωσης "Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκης" έχει ως στόχο να παρουσιάσει την ιστορία του μεγαλύτερου ελληνικού ξενοδοχειακού ομίλου και να αναδείξει τις στρατηγικές μάρκετινγκ που έχει ακολουθήσει και τον έχουν βοηθήσει να κυριαρχήσει στον ελληνικό ξενοδοχειακό κλάδο, καθώς και τις απειλές που έρχεται να αντιμετωπίσει, εξαιτίας αλλαγών στο ιδιοκτησιακό καθεστώς του και στην υπάρχουσα κατάσταση της ελληνικής ξενοδοχειακής βιομηχανίας, που απαιτούν δυναμικές στρατηγικές αποφάσεις από τα στελέχη μάρκετινγκ του ομίλου. Μελετώντας την περίπτωση του Ομίλου Ν. Δασκαλαντωνάκη ο αναγνώστης θα έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει επιπρόσθετες γνώσεις που θα τον βοηθήσουν στην επαγγελματική του ενασχόλησή με το μάρκετινγκ μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης.
Η μελέτη περίπτωσης ‘Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκης’ παρουσιάζει την ιστορία και τις στρατηγικές μάρκετινγκ που έχουν υιοθετηθεί από τις δύο ξενοδοχειακές αλυσίδες του ομίλου Ν. Δασκαλαντωνάκη, τα παραθεριστικά ξενοδοχεία Grecotel και τα αστικά ξενοδοχεία Classical Hotels. Αυτές οι στρατηγικές έχουν αναδείξει τον όμιλο έναν από τους μεγαλύτερους στον ελληνικό ξενοδοχειακό κλάδο. Παρόλα αυτά η συνεχιζόμενη επέκταση του ομίλου συνεπάγεται ότι θα έχει να αντιμετωπίσει στο μέλλον μια σειρά από απειλές που απαιτούν δυναμικές στρατηγικές αποφάσεις μάρκετινγκ.

Hypertext

περιβάλλον μάρκετινγκ, ανταγωνισμός, διαφοροποίηση, τμηματοποίηση αγοράς, grecotel, classical hotels, marketing environment, competition, diversification, market segmentation


Ελληνική γλώσσα

2008
2009-02-26T09:24:54Z
2013-12-13T12:31:35Z


Για τη μελέτη της συγκεκριμένης περίπτωσης απαιτούνται περίπου 4 ώρες. (49 Σελίδες + 6 Εικόνες)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.