Implementing the task-based approach to enhance speaking skill development in intermediate EFL classsrooms

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)
Implementing the task-based approach to enhance speaking skill development in intermediate EFL classsrooms

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΗ

ΠΕΡΙΛΗΨΗΗ παρούσα μελέτη ερευνά την εφαρμογή μιας εκπαιδευτικής προσέγγισης βασισμένης σε επικοινωνιακές δραστηριότητες κατά τη διάρκεια μιας βραχύχρονης (δίμηνης) σειράς μαθημάτων για δέκα σπουδαστές που φοιτούν στην τετάρτη τάξη σε ένα κέντρο ξένων γλωσσών. Τα μαθήματα, τα οποία σχεδιάστηκαν και πραγματοποιήθηκαν από την ερευνήτρια, αξιολογήθηκαν όχι μόνο από την ερευνήτρια αλλά και από τους σπουδαστές.Στόχοι της αξιολόγησης ήταν η αποτελεσματικότητα των μαθημάτων στην επίτευξη μιας ισορροπημένης ανάπτυξης ευφράδειας λόγου και γλωσσικών δομών για όλους τους σπουδαστές ανεξαρτήτως πιθανών διαφορών όσον αφορά το γνωστικό τύπο μάθησης, αλλά και η αποτελεσματικότητά τους να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των σπουδαστών.Για το σκοπό της αξιολόγησης των μαθημάτων αξιοποιήθηκε ένας συνδυασμός ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων, τα οποία συγκεντρώθηκαν μέσω αρχικών και τελικών ερωτηματολογίων, αρχικής και τελικής προφορικής εξέτασης της απόδοσης των μαθητών όσον αφορά τον προφορικό τους λόγο, μιας συνέντευξης των σπουδαστών κατά τη διάρκεια των μαθημάτων καθώς και ημερολογίων των σπουδαστών.Ανάλυση αυτών των δεδομένων απέδειξε πως η καινούργια εκπαιδευτική προσέγγιση αποδείχτηκε πιο αποτελεσματική από τα μαθήματα τα οποία ήταν βασισμένα στο βιβλίο των σπουδαστών, αφού πέτυχε να κεντρίσει το ενδιαφέρον τους και να προάγει μια ισορροπημένη ανάπτυξη της ευφράδειας λόγου και των γλωσσικών δομών για την πλειοψηφία των σπουδαστών ανεξαρτήτως του γνωστικού τους τύπου μάθησης.Τα αποτελέσματα αυτής της μελέτης οδηγούν σε συμπεράσματα για το σχεδιασμό ύλης και εκπαιδευτικού υλικού για το συγκεκριμένο διδακτικό πλαίσιο και προτείνουν τομείς οι οποίοι θα πρέπει να διερευνηθούν περαιτέρω.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

2013-12-16T10:00:33Z
2007


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.