Introducing the internet in a social-constructivist approach to teaching reading in young learner greek EFL environments

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2007 (EN)
Introducing the internet in a social-constructivist approach to teaching reading in young learner greek EFL environments

ΗΣΑΐΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ

ΠερίληψηΗ παρούσα µελέτη εξετάζει τη διδασκαλία και την ανάπτυξη της αναγνωστικής δεξιότητας της κατανόησης των µαθητών της 6ης τάξης του Δηµοτικού Σχολείου στα πλαίσια της διδασκαλίας της Αγγλικής ως Ξένη Γλώσσα. Έχοντας καταγράψει τις αδυναµίες του εκπαιδευτικού συστήµατος σε αυτόν τον τοµέα όσον αφορά τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας, η συγκεκριµένη διατριβή επιχειρεί να κάνει µία αναθεώρηση των κριτηρίων και µεθόδων µάθησης των νεαρών αρχάριων µαθητών µε στόχο την αυτόνοµη µάθηση και ιδιαιτέρως την αυτονοµία στην αναγνωστική δεξιότητα της κατανόησης µέσα από µία εναλλακτική µέθοδο διδασκαλίας µε τη χρήση του Ίντερνετ. Παρουσιάζει λοιπόν ένα δείγµα τριών µαθηµάτων ανάγνωσης που έχουν θεµατική σύνδεση µε το κεφάλαιο Περιβαλλοντικής Μελέτης του κύριου βιβλίου διδασκαλίας (Fun Way- English 3) σε µία προσπάθεια να θεραπεύσει αδυναµίες και να προτείνει µεθόδους που προάγουν ένα κονστρουβιστικό τρόπο σκέψης και οργάνωσης των µαθηµάτων στην εκπαίδευση. Τα µαθήµατα που σχεδιάζονται ακολουθούν τα πλαίσια διδασκαλίας Διαδικτυακό Εργαστήρι και Διαδικτυακή Διερεύνηση που είναι βασισµένα στις ιδιαίτερες διαδικασίες που απαιτεί η ηλεκτρονική ανάγνωση και αξιοποιούν ένα µοντέλο διδασκαλίας που απορρέει από τις νέες τεχνολογίες του Ίντερνετ και τον κοινωνικό κονστρουκτιβισµό. Χρησιµοποιούν αυθεντικά υλικά από έγκυρες πηγές σε διαφορετικούς προεπιλεγµένους δικτυακούς τόπους και καλύπτουν τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των νεαρών µαθητών χρησιµοποιώντας στρατηγικές µάθησης καθώς και τρόπους ανάπτυξης της διαδικασίας της σκέψης (thinking curriculum). Τέλος, η µελέτη αυτή παρέχει προτάσεις σχετικές µε τη µελλοντική εφαρµογή και αξιοποίηση των µαθηµάτων στην τάξη.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

2007
2013-12-16T10:00:38Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)