Designing a speaking syllabus for the third class of junior high school based on DEPPS and KPGB2 principles

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)
Designing a speaking syllabus for the third class of junior high school based on DEPPS and KPGB2 principles

ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ ΜΑΡΘΑ

ΠΕΡΙΛΗΨΗΗ παρούσα μελέτη συνεπάγεται τον σχεδιασμό ενός προγράμματος προφορικού λόγου-θεωρώντας τον προφορικό λόγο σημαντικό για τις σύγχρονες ανάγκες- για μαθητές της τρίτης τάξης του Γυμνασίου βασισμένο στις αρχές του ΚΠΓΒ2 και του ΔΕΠΠΣ, δηλαδή στις θεωρίες του εκπαιδευτικού ανασυγκροτισμού, της ανθρωπιστικής εκπαίδευσης, της αυτονομίας του μαθητή καθώς και αρχές που κυριαρχούν στο καινούργιο πρόγραμμα σπουδών όπως η πολυπολιτισμικότητα, η πολυγλωσσία και ο εγγραμματισμός. Η ανάγκη για αυτό το πρόγραμμα προέκυψε από μία έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε ένα δείγμα καθηγητών του σχετικού επιπέδου. Η έρευνα απέδειξε ότι και οι καθηγητές και οι μαθητές ενδιαφέρονται για τις εξετάσεις του ΚΠΓΒ2 και θα ήταν πρόθυμοι να συμμετέχουν στις εξετάσεις. Έτσι, δημιουργήθηκε ένα πρόγραμμα που σκοπεύει στην προετοιμασία των μαθητών για τις εξετάσεις προσπαθώντας παράλληλα να το συνδυάσει με τις αρχές του ΔΕΠΠΣ. Καθώς το πρόγραμμα δεν έχει εφαρμοστεί στην τάξη, προτάσεις παρέχονται ως προς το πώς θα γίνει η εφαρμογή του πιο αποτελεσματική.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

2007
2013-12-16T10:00:39Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.