Improving EFL young learners' writing abilities through en email project

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)

Improving EFL young learners' writing abilities through en email project

ΟΛΓΑ ΚΟΛΙΟΥ

ΠΕΡΙΛΗΨΗΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει σαν σκοπό να διερευνήσει αν η χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να βελτιώσει την ικανότητα της γραφής νεαρών μαθητών που μαθαίνουν Αγγλικά σαν ξένη γλώσσα και να τους βοηθήσει να γίνουν καλύτεροι και πιο αποτελεσματικοί στο γράψιμο. Πιο συγκεκριμένα, επιχειρεί να εξερευνήσει τους τρόπους με τους οποίους το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μπορεί να χρησιμοποιηθεί έτσι ώστε να διευκολύνει μια κειμενοκεντρική προσέγγιση στο γράψιμο.Για να μπορέσει να δημιουργηθεί ένα μαθησιακό περιβάλλον μέσα στο οποίο οι μαθητές θα μπορούν να αντιληφθούν το γράψιμο σαν μια δημιουργική διαδικασία, μια εργασία ανταλλαγής ηλεκτρονικών μηνυμάτων οργανώθηκε και αναπτύχθηκε ανάμεσα σε μία τάξη της πρώτης Γυμνασίου στη Νέα Αρτάκη (Χαλκίδα) στην Ελλάδα, και σε μία έκτη τάξη του Δημοτικού σχολείου του Γιάξλι (Πίτερμποροου) στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η εργασία ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2006 και τέλειωσε τον Απρίλιο του 2007. Τα ευρήματα καταδεικνύουν ότι όταν οι μαθητές διευκολύνονται να βιώσουν το γράψιμο σαν μια δημιουργική διαδικασία, υποβοηθούνται στην παραγωγή ιδεών, παρακινούνται να παράγουν περισσότερα από ένα προσχέδια, έχουν ξεκάθαρους σκοπούς και απευθύνουν τα γραπτά τους σε αληθινό κοινό, είναι πολύ πιθανό να καλυτερέψουν τις ικανότητές τους στη γραφή. Συζητούνται επίσης προβλεπόμενα παράλληλα οφέλη και απρόβλεπτα ανακύπτοντα προβλήματα και ζητήματα που χρήζουν επιπλέον έρευνας.

Διπλωματική εργασία


Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2013-12-16T10:00:44Z
2007


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.