Exploiting the world wide web to develop speaking fluency in intermediate level leraners of english as a foreign lamguage

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)
Exploiting the world wide web to develop speaking fluency in intermediate level leraners of english as a foreign lamguage

ΜΥΡΩΝΙΔΟΥ ΕΥΔΟΚΙΑ

ΠΕΡΙΛΗΨΗΗ παρούσα μελέτη ερευνά την αποτελεσματικότητα της χρήσης του παγκόσμιου ιστού (Web) στην διδασκαλία με σκοπό την ανάπτυξη της ικανότητας παραγωγής προφορικού λόγου σε μαθητές επιπέδου Intermediate στην Ελληνική σχολική πραγματικότητα. Μέσω μιας συγκριτικής ανάλυσης τόσο των κατευθυντήριων γραμμών του Ενιαίου Προγράμματος Σπουδών όσο και των αντιλήψεων και προσδοκιών μαθητών και καθηγητών αναφορικά με τον τρόπο που η παραγωγή προφορικού λόγου διδάσκεται στα σχολεία διαπιστώθηκε η ανάγκη βελτίωσης του τρόπου διδασκαλίας της παραγωγής προφορικού λόγου, και ως εκ τούτου συνιστάται η χρήση του παγκόσμιου ιστού όχι μόνο ως τρόπου ενίσχυσης της επιθυμίας των μαθητών να “μάθουν να μιλάνε” αλλά και ως εργαλείο εκμάθησης με το οποίο τα μαθήματα γίνονται πιο ενδιαφέροντα και ελκυστικά, προσομοιάζοντας επιπλέον τις συνθήκες ομιλητών μητρικής γλώσσας. Για τον σκοπό αυτό, παρουσιάζεται η σχετική με την διδασκαλία της παραγωγής προφορικού λόγου βιβλιογραφία όπως επίσης και αυτή που αφορά την χρήση του παγκόσμιου ιστού για παιδαγωγικούς λόγου, ενώ τέλος ακολουθεί, η πρόταση και ο σχεδιασμός μαθήματος βασισμένου στην χρήση του παγκόσμιου ιστού ως ενδεικτικού τρόπου συσχετισμού της θεωρίας με την πράξη.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2007
2013-12-16T10:03:13Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.