Do children have motivation? : myth or reality and its implications for the acquisition of english in the greek primary classroom

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)
Do children have motivation? : myth or reality and its implications for the acquisition of english in the greek primary classroom

ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ

ΠερίληψηΗ ύπαρξη των κινήτρων είναι σημαντική στην εκπαίδευση καθώς επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά την εκμάθηση της ξένης γλώσσας. Οι μαθητές που έχουν κίνητρα δείχνουν αποφασιστικότητα, επιμονή και είναι έτοιμοι να καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια για την επίτευξη των στόχων τους. Πολλές έρευνες έχουν διεξαχθεί για αυτό το θέμα. Σχετικά με τους μικρούς μαθητές, θεωρείται δεδομένο πως έχουν εσωτερική παρώθηση. Μέχρι σήμερα, ωστόσο, δεν υπάρχουν έρευνες που να επιβεβαιώνουν ή να αντικρούουν αυτή την υπόθεση.Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να εξετάσει την ύπαρξη κινήτρων στα παιδιά της Γ τάξης του δημοτικού σχολείου. Η παρούσα εργασία θέτει υπό αμφισβήτηση την ευρέως διαδεδομένη αντίληψη πως τα παιδιά έχουν εσωτερική παρώθηση, λόγω της φυσικής περιέργειας που έχουν για το περιβάλλον. Ερευνητικά θα αποδειχθεί αν α) τα παιδιά έχουν εσωτερική παρώθηση, β) αν έχουν εξωτερική παρότρυνση εκτός από εσωτερική παρώθηση, και γ) ποιες είναι οι διαφορές στα αγόρια και κορίτσια σχετικά με τα κίνητρα. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν, θα αναλυθούν και θα συζητηθούν διεξοδικά. Η εργασία ολοκληρώνεται με τις επιπτώσεις της έρευνας στηδιδασκαλία των μικρών μαθητών.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2007
2013-12-16T10:03:25Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.