A case study in familiriasing pre-school children with english : european perspectives and practical implications

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)
A case study in familiriasing pre-school children with english : european perspectives and practical implications

Κοντοπούλου, Μάρθα

ΠερίληψηΗ αναγκαιότητα εκμάθησης ξένης γλώσσας από πολύ νωρίς στην ενωμένη Ευρώπη, εξαιτίας οικονομικών και πολιτικών συνθηκών, αποτελεί τον πυρήνα αυτής της μελέτης. Η διπλωματική εργασία ξεκινά από αυτή τη διαπίστωση και εξετάζει τις δυνατότητες που έχουν τα παιδιά προσχολικής ηλικίας να εξοικειωθούν με την αγγλική γλώσσα.Οι θεωρίες για την ανάπτυξη των παιδιών και την εκμάθηση της γλώσσας αναγνωρίζονται και περιγράφονται με σκοπό να επεξηγήσουν τις επιλογές της δασκάλας. Το σκηνικό περιλαμβάνει ανεπίσημη διδασκαλία σε μια ολιγομελή ομάδα πολύ μικρών παιδιών με ανόμοιες ικανότητες που έχουν την ίδια μητρική γλώσσα, παραπλήσια ηλικία και γνωστική ανάπτυξη.Ένα διδακτικό-μαθησιακό πλαίσιο με βάση τις ιστορίες προτείνεται, καθώς αυτές επιτρέπουν την εμπλοκή με τις επιρροές του πολιτισμού και αποτελούν έναν εναλλακτικό τρόπο απελευθέρωσης της γλωσσικής διδασκαλίας εισάγοντας τον εξωτερικό κόσμο και συνδέοντάς τον με τα πραγματικά ενδιαφέροντα και ασχολίες των παιδιών. Το πλαίσιο ακολουθεί πορεία παράλληλη με το Αναλυτικό Πρόγραμμα του Ελληνικού Νηπιαγωγείου και φροντίζει για τη διαθεματική εξερεύνηση της Αγγλικής γλώσσας. Θέματα όπως ο ρόλος του δασκάλου, οι διαφορετικοί τρόποι εκμάθησης των παιδιών και η επιλογή του διδακτικού υλικού εκτιμώνται.Πρακτικά θέματα μάθησης όπως η χρήση της μητρικής γλώσσας, καθώς και οι δυσκολίες στη διδασκαλία αναλύονται. Τέλος, η σειρά μαθημάτων κρίνεται σε σχέση με τα θετικά και αρνητικά χαρακτηριστικά της. Η εκπαιδευτική εμπειρία που αναπτύσσεται στη μελέτη επιτρέπει τη συλλογή συμπερασμάτων σε σχέση με τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας σε πολύ μικρά παιδιά για μελλοντική χρήση. Η εργασία καταλήγει στο ότι τα πολύ μικρά παιδιά επωφελούνται από την εκμάθηση της ξένης γλώσσας σε νεαρή ηλικία και προάγεται η ανάπτυξή τους ως ολοκληρωμένοι χαρακτήρες.

Διπλωματική εργασία

Second language teaching
Preschool teachers

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

2007
2013-12-16T10:03:33Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.