Promoting oral fluency and accuracy in junior high school classroom by employing the three-stage and task based learning frameworks

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)
Promoting oral fluency and accuracy in junior high school classroom by employing the three-stage and task based learning frameworks

ΑΖΝΙΦ ΤΑΚΒΟΡΙΑΝ

ΠερίληψηΠαρόλο που συχνά είναι παραμελημένη, η δεξιότητα του προφορικού λόγου είναι μια σημαντική γλωσσική δεξιότητα από την οποία πολύ συχνά κρινόμαστε σε κοινωνικό αλλά και σε επαγγελματικό επίπεδο. Δυστυχώς, παρόλο που λέγονται πολλά σχετικά με τη σπουδαιότητα της δεξιότητας αυτής και παρά το γεγονός ότι όλα τα βιβλία διδασκαλίας ξένων γλωσσών περιλαμβάνουν κεφάλαια αφιερωμένα στη διδασκαλία του προφορικού λόγου, είναι σπάνιες οι φορές που οι δραστηριότητες αυτές πραγματικά προάγουν την επικοινωνία μέσω του προφορικού λόγου. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οι μαθητές να μην είναι πάντα σε θέση να επικοινωνούν με ευχέρεια και ακρίβεια. Επιπλέον, ο επικοινωνιακός παράγοντας συχνά υπερτονίζεται σε βάρος της ακρίβειας του λόγου.Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί την διερεύνηση μέσων προώθησης της προφορικής ευχέρειας και ακρίβειας και θα διερευνήσει την αποτελεσματικότητα δυο επικοινωνιακών διδακτικών μεθόδων ('Three-Stage' and 'Task-Based Learning') στο χώρο του Γυμνασίου, καθώς και την εντύπωση που αποκόμισαν οι μαθητές από την εφαρμογή των δυο αυτών μοντέλων διδασκαλίας. Ειδικότερα, το θεωρητικό σκέλος αυτής της μελέτης περιλαμβάνει μια σύντομη επισκόπιση της σχετικής βιβλιογραφίας και τη παρουσίαση του προφορικού λόγου ως γλωσσική δεξιότητα. Παρουσιάζονται κριτήρια για τη διδασκαλία του προφορικού λόγου σε ένα επικοινωνιακό περιβάλλον και περιγράφονται και σχολιάζονται οι δυο επικοινωνιακές μέθοδοι που αναφέρθηκαν νωρίτερα.. Το πειραματικό σκέλος, παρουσιάζει δύο τάξεις μαθητών της Β' Γυμνασίου. Γίνεται μια σύντομη παρουσίαση του περιβάλλοντος διδασκαλίας τους. Περιγράφονται τα επικοινωνιακά κριτήρια που υιοθετήθηκαν και ο τρόπος εφαρμογής των διδακτικών μεθόδων που αποτελούν αντικείμενο της έρευνας αυτής. Παρουσιάζονται τα πειραματικά μαθήματα που σχεδιάστηκαν και διδάχθηκαν για τους σκοπούς της παρούσας μελέτης και τέλος, τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας αναλύονται και αξιολογούνται.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

2013-12-16T10:03:41Z
2007


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.