EFL reading tasks design for general purposes (GPE) intermediate students

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)
EFL reading tasks design for general purposes (GPE) intermediate students

PASSA EVMORPHIA

ΠΕΡΙΛΗΨΗH παρούσα διπλωματική εργασία σκοπεύει να βελτιώσει το σχεδιασμό των ασκήσεων για την ανάπτυξη δεξιοτήτων  κατανόησης  γραπτού λόγου στην Αγγλική ως ξένη  γλώσσα. Το επίπεδο της γλώσσας είναι το μεσαίο και η γλώσσα διδάσκεται για γενικούς σκοπούς. Για αυτό το λόγο έχει διεξαχθεί μία έρευνα με τη βοήθεια μίας  τάξης ενός ελληνικού γενικού λυκείου. Τα εργαλεία συγκέντρωσης δεδομένων της έρευνας είναι δύο ερωτηματολόγια, ένα που απευθύνεται στους μαθητές και ένα άλλο που απευθύνεται στους καθηγητές Αγγλικής. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας που συλλέχθηκαν προσφέρουν πολύτιμες πληροφορίες αναφορικά με τις απόψεις των μαθητών και καθηγητών για την κατανόηση του γραπτού λόγου στην Αγγλική ως ξένη γλώσσα. Τα αποτελέσματα αυτά μαζί με τις θεωρητικές προσεγγίσεις της διδασκαλίας της Αγγλικής για την επίτευξη επικοινωνιακών στόχων και την κριτική  αξιολόγηση των εμπλεκόμενων μαθητών και του καθηγητή, αποτελούν τη βάση για το σχεδιασμό των ασκήσεων κατανόησης του γραπτού λόγου. Η  δημιουργία των ασκήσεων αυτών υιοθετεί το μεθοδολογικό σχεδιασμό του task – based learning (εκμάθησης της ξένης γλώσσας που στηρίζεται στη διεξαγωγή  δραστηριοτήτων) που είναι μια καινούργια και πρωτοποριακή εκπαιδευτική προσέγγιση στο χώρο της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης.      

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

2007
2013-12-16T10:03:46Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.