English language newspaper-based reading and speaking activities towards increasing teenagers language proficiency

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)
English language newspaper-based reading and speaking activities towards increasing teenagers language proficiency

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΡΡΑ

ΠΕΡΙΛΗΨΗΗ διατριβή αυτή επικεντρώνει το ενδιαφέρον της στην τακτική χρήση μιας αγγλικής εφημερίδας σε τάξεις με νεαρούς μαθητές επιπέδου Proficiency, με σκοπό την προώθηση των δεξιοτήτων για την κατανόηση και επεξεργασία του γραπτού και προφορικού λόγου που απαιτείται σ' αυτό το επίπεδο της γλώσσας. Κάθε χρόνο στην Ελλάδα όλο και περισσότεροι νεαροί σε ηλικία μαθητές προετοιμάζονται για την συμμετοχή τους σε εξετάσεις του επιπέδου Γ2 του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου, πολλοί δε απ' αυτούς στις εξετάσεις CPE του Πανεπιστημίου του Cambridge.Οι καθηγητές της Αγγλικής Γλώσσας λοιπόν, έχουνε να αντιμετωπίσουν την εξής πρόκληση : να προετοιμάσουν νεαρούς μαθητές ώστε να αντεπεξέλθουν με επιτυχία στις απαντήσεις εξετάσεων που έχουν σχεδιαστεί για ενήλικες, μια και το συγκεκριμένο πιστοποιητικό προσφέρει προσόντα ανώτατου επιπέδου σε όσους επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν την Αγγλική Γλώσσα για επαγγελματικούς ή ακαδημαϊκούς λόγους.Ο κύριος στόχος της παρούσας διατριβής είναι να προσφέρει μια κριτική προσέγγιση όσον αφορά την τακτική χρήση μιας αγγλικής εφημερίδας στην τάξη - ως ενισχυτικό υλικό στο υπάρχον βιβλίο-, έτσι ώστε να βοηθήσει τους νεαρούς μαθητές να αναπτύξουν τα κατάλληλα σχήματα και να διευρύνουν τις γενικές τους γνώσεις, πράγμα που με τη σειρά του, θα τους επιτρέψει να χειριστούν τα γραπτά και προφορικά κείμενα με περισσότερη αυτοπεποίθηση και ωριμότητα.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2007
2013-12-16T10:03:47Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.