Motivation factors that influence the development of low-achievers in the EFL elementary classroom [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2008 (EL)
Motivation factors that influence the development of low-achievers in the EFL elementary classroom [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

ΘΕΟΔΩΡΑ ΒΟΤΗ

Όσον αφορά την εναγωγή κινήτρων του μαθητή, υπάρχουν θέματα τα οποία εμείς, ως δάσκαλοι και παιδαγωγοί, καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε στις εκάστοτε διδακτικές καταστάσεις. Οι μαθητές στα δημόσια δημοτικά σχολεία αναπτύσσονται ανάλογα με τα κίνητρα που έχουν στην μάθηση της Αγγλικής Γλώσσας και όλοι γνωρίζουμε ότι είναι δύσκολο για αυτούς να ενισχύσουν τα ανάλογα κίνητρα αλλά αρκετά εύκολο να μην τα αναπτύξουν καθόλου ή να χάσουν τα ήδη υπάρχοντα. Συμπεραίνουμε λοιπόν, ότι είναι δύσκολο για τον δάσκαλο να χειριστεί ένα σεβαστό αριθμό παραγόντων οι οποίοι συνδράμουν στην αποτυχία των μαθητών ιδιαίτερα. Αλήθεια, πώς μπορούν τα παιδιά που δεν έχουν κίνητρα, να τα αναπτύξουν και να αποκτήσουν ενεργή συμπεριφορά μέσα στην τάξη; Οι λύσεις πρόκειται να διερευνηθούν σύμφωνα με την ψυχολογική και συναισθηματική κατάσταση του μαθητή όπως αυτή διαμορφώνεται σύμφωνα με μια ομάδα εξωτερικών παραγόντων κυρίως ψυχολογικής και κοινωνικοπολιτισμικής φύσης. Επηρεάζει, για παράδειγμα, το οικογενειακό περιβάλλον την ανάπτυξη των μαθητών και σε ποιό βαθμό; Μήπως συνήθως ένας μαθητής που αποτυγχάνει περιθωριοποιείται από τους συμμαθητές του εντός και εκτός της τάξης και κατα πόσο αυτό μπορεί να θεωρηθεί ως αιτία αποτυχίας; Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει σκοπό να αναλύσει την συμβολή των κοινωνικοπολιτισμικών παραγόντων στην αποτυχία ενεργοποίησης μαθησιακών κινήτρων μέσα από την μελέτη των σταδίων μιας ποσοτικής έρευνας (ερωτηματολόγια). Το υποκείμενο της έρευνας στην ανάλυσή του αφορά στην παρατήρηση μαθητών που φοιτούν σε δημόσια δημοτικά σχολεία της βορειοδυτικής Ελλάδας. Είναι ευχής έργο ότι η ανάλυση των αποτελεσμάτων της συγκεκριμένης μελέτης θα προσφέρει καρποφόρα εμβάθυνση στα προβλήματα που επιβραδύνουν την ανάπτυξη των μαθητών και συνεπώς της τάξης. Αυτό μπορεί να οδηγήσει στην συνειδητοποίηση ότι παρά τα διάφορα προβλήματα, σοβαρά κάποιες φορές, που οι μαθητές φέρνουν στην τάξη έχουμε την ικανότητα ως εκπαιδευτικοί να κάνουμε το πρώτο βήμα στην ενεργοποίηση των μαθησιακών τους κινήτρων. Αυτό αφορά στον σεβασμό των μαθητών και στην αποδοχή της μοναδικοτητάς τους.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2008-08-27
2013-12-16T10:10:07Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.