Supplementing a primary school coursebook with materials for teaching writing, to comply with the cross-thematic curriculum [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2008 (EL)

Supplementing a primary school coursebook with materials for teaching writing, to comply with the cross-thematic curriculum [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

ΠΕΤΡΑΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

H διατριβή αυτή επικεντρώνεται στη δημιουργία συμπληρωματικών υλικώνεκμάθησης της Αγγλικής γλώσσας, ακολουθώντας τη Διαθεματική προσέγγιση με σκοπότην έκθεση μιας συγκεκριμένης ομάδας μαθητών στη διαδικασία του σχεδιασμού, τουγραψίματος και της επανεξέτασης κειμένων.Μετά την παρουσίαση των ωφελειών τηςδιαθεματικής της Αγγλικής γλώσσας η συντάκτρια ερευνά τη σχετική βιβλιογραφία ωςπρος την κειμενοκεντρική προσέγγιση και προτείνει μια ομάδα κριτηρίων που μπορούν ναεφαρμοστούν στη διδασκαλία της κειμενοκεντρικής προσέγγισης στους νέους μαθητές. Ηαποτελεσματικότητα, ως προς τη γραφή της συμπληρωματικής διδακτέας ύλης πουαποτελείται από τέσσερα μαθήματα, ερευνήθηκε μέσα από ένα ερωτηματολόγιο πουδόθηκε στους μαθητές πριν από τη παρουσίαση του σχετικού υλικού και από άλλο ένα πουδόθηκε μετά την ολοκλήρωση της διδασκαλίας των μαθημάτων αυτών. Διαπιστώθηκε ότιη εφαρμογή των συμπληρωματικών υλικών η οποία διεξήχθη σε διάστημα τεσσάρωνμηνών, είχε θετικά αποτελέσματα όσο αφορά τη δεξιότητα του γραψίματος. Η διαδικασίατου σχεδιασμού, του γραψίματος, της επανεξέτασης και της διόρθωσης φαίνεται ότι είναιμια λύση όσον αφορά την προώθηση διαθεματικών δεξιοτήτων που ενισχύουν τοενδιαφέρον για μάθηση και αυξάνουν τις ικανότητες των μαθητών ως προς τη γραφή.

Διπλωματική εργασία


Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2013-12-16T10:10:23Z
2008-08-27


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.