Designing a teacher observation scheme to enhance teacher development in the context of greek State schools [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2008 (EL)

Designing a teacher observation scheme to enhance teacher development in the context of greek State schools [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

ΜΑΡΙΑ ΚΩΤΣΙΟΜΥΤΗ

Η παρούσα διπλωματική εργασία σκοπεύει να δείξει τη συνδρομή της «παρατήρησηςδιδακτικής πράξης» (teacher observation) στην ανάπτυξη του εκπαιδευτικού και να κάνει μιαπρόταση για την εισαγωγή της παρατήρησης διδακτικής πράξης στη δημόσια Ελληνικήεκπαίδευση. Αφού πρώτα αναφέρεται η σχετική θεωρία, παρουσιάζεται το συγκεκριμένοπεριβάλλον-στόχος. Για το σκοπό αυτό, πραγματοποιήθηκε μια έρευνα των πεποιθήσεων,των αναγκών και των στάσεων των καθηγητών της Αγγλικής των δημόσιων Ελληνικώνσχολείων απέναντι στην παρατήρηση της διδακτικής πράξης. Όπως προκύπτει από τηνέρευνα, οι Έλληνες εκπαιδευτικοί είναι ανοιχτοί στην παρατήρηση της διδακτικής πράξηςπου στοχεύει στην ανάπτυξή τους ως εκπαιδευτικούς. Επίσης, καταγράφονται οι επιθυμίεςκαι οι προσδοκίες τους από ένα σχέδιο παρατήρησης της διδακτικής πράξης που θα μπορούσε να εισαχθεί στην Ελληνική πραγματικότητα αποσκοπώντας στη ανάπτυξή τους, Ηπαρούσα διπλωματική προτείνει ένα τέτοιο σχέδιο βασισμένο σε αυτά τα δεδομένα καιπαρουσιάζει το σκεπτικό της πρότασης αυτής σε άμεση σύνδεση με την ανάπτυξη τωνεκπαιδευτικών και με το τι ζήτησαν οι Έλληνες εκπαιδευτικοί στην έρευνα που προηγήθηκε.Τέλος, η εργασία αυτή παρουσιάζει τα ευρήματα μίας νέας έρευνας αναφορικά με τιςαντιδράσεις Ελλήνων εκπαιδευτικών στην πρόταση αυτή.

Διπλωματική εργασία


Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2013-12-16T10:10:24Z
2008-08-27


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.