Videoteleconferencing and knowledge management in in-service teacher distance lifelong training and development [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2008 (EN)
Videoteleconferencing and knowledge management in in-service teacher distance lifelong training and development [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

ΑΝΝΑ ΚΑΜΑΚΑΡΗ

H από αποστάση διά βίου επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για ενδοϋπηρεσιακήεξέλιξη μπορεί να διεξαχθεί μέσω της Bιντεοτηλεσυνεδρίας (ΒΤΣ) και τηςΔιαχείρισης της Γνώσης (ΔτΓ), δοθέντος ότι οι εκπαιδευτικοί θα εισαχθούν και θαεκπαιδευτούν στην τεχνολογία και στον τρόπο της από απόσταση εκπαίδευσης τηςΒΤΣ καθώς και στη μεθοδολογία της ΔτΓ μέσα από για ειδικούς ή συγκεκριμένουςσκοπούς (ΕΣ) διαλέξεις και σεμινάρια, δεδομένου ότι ο συμβατικός τρόποςεκπαίδευσης δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τα αιτήματα των εκπαιδευτικών,ενώ η ΒΤΣ σε συνδυασμό με τη ΔτΓ ανταποκρίνεται. Για να στηριχθεί μίαμαθητοκεντρική θεώρηση της τεχνολογίας της ΒΤΣ και της μεθοδολογίας της ΔτΓ, ηΒΤΣ τοποθετείται μέσα σε ένα μαθησιακό πλαίσιο, και δίνεται ένα παράδειγμα, έναυβριδικό υπόδειγμα, του τρόπου με τον οποίο η τεχνολογία της ΒΤΣ και ημεθοδολογία της ΔτΓ μπορούν να ενσωματωθούν στην ενδοϋπηρεσιακή απόαπόσταση δια βίου επιμόρφωση και εξέλιξη των εκπαιδευτικών, δηλαδή, μία για ΕΣμικροδιδασκαλία μέσω ΒΤΣ και ΔτΓ, η οποία ενδείκνυται για τους Έλληνεςεκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό. Στόχος τηςδιατριβής είναι το σύστημα της επιμόρφωσης και η εκπαίδευση στην Ελλάδα ναπροσαρμοστούν στην από αποστάση δια βίου η-μάθηση και οι εκπαιδευτικοί, ηκοινωνία και η οικονομία να ωφεληθούν, δοθέντος ότι η ΒΤΣ σε συνδυασμό με τηΔτΓ α) μειώνει τις ανισότητες ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και τους προμηθεύει μεβελτιωμένη ή ταχύτερη μάθηση και δημιουργία νέας γνώσης, η οποία αναπτύσσει τηβασική γνώση και επιδεξιότητα και τις ικανότητες της βασικής απόδοσης τωνσχολικών μονάδων· β) συνιστά έναν αποτελεσματικό τρόπο επικοινωνίας,συνεργασίας, διάδρασης, εξέλιξης, και ενεργής κοινωνικοποίησης, και τους εφοδιάζειμε ικανότητες οι οποίες αντιστοιχούν στην τεχνολογική και οικονομική ανάπτυξη· καιτελικά, γ) παρακινεί τους κατάλληλους ενδιαφερόμενους για νεωτερισμούς νασυνεισφέρουν στη δημιουργία καινοτόμων επιμορφωτικών περιβαλλόντων.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

2013-12-16T10:10:24Z
2008-08-27


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)