Using stories in EFL as a stimulus for oral language production with young learners in Greece [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2008 (EN)
Using stories in EFL as a stimulus for oral language production with young learners in Greece [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

ΚΑΡΑΚΑΣΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

Τα λαϊκά παραμύθια, οι μύθοι, τα έπη και οι θρύλοι δίδαξαν, ενέπνευσαν και διασκέδασαντους ανθρώπους ανά τους αιώνες. Οι ιστορίες, εκτός από την ευρέως αναγνωρισμένημορφωτική τους αξία, κατέχουν αξιόλογη θέση μεταξύ των αρχικών μορφών διδασκαλίας.Στον τομέα της διδασκαλίας της ξένης γλώσσας, οι θιασώτες της χρήσης ιστοριώνυποστηρίζουν ότι η διήγηση ιστοριών αποτελεί ένα πολύτιμο διδακτικό εργαλείο το οποίοπροσφέρει στους μαθητές ένα πλούσιο περιβάλλον μάθησης.Ο σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να διερευνήσει πόσο αποτελεσματικές και ωφέλιμες είναιοι ιστορίες στην ανάπτυξη του προφορικού λόγου των μαθητών του δημοτικού σχολείου.Ειδικότερα, η συγγραφέας είχε σκοπό να διερευνήσει κατά πόσον η αφήγηση ιστοριώνμπορεί να προσφέρει στους μαθητές επιπρόσθετα ερεθίσματα για ομιλία, να ενισχύσει τηναυτοπεποίθηση τους στον προφορικό λόγο και να τους ενθαρρύνει να συμμετάσχουν και νασυνεργαστούν στις δραστηριότητες. Για το σκοπό αυτό, σχεδιάστηκε μια σειρά έξιμαθημάτων βασισμένη σε ιστορίες, διάρκειαs δέκα ωρών συνολικά.Η συλλογή των δεδομένων έγινε με τις μεθόδους της άμεσης παρατήρησης, τηςβιντεοσκόπησης, της συνέντευξης και ενός ερωτηματολογίου. Τεχνικές ποιοτικής έρευναςχρησιμοποιήθηκαν για την ανάλυση και ερμηνεία των δεδομένων. Τα αποτελέσματα τηςέρευνας δείχνουν ότι οι ιστορίες είναι ένα χρήσιμο διδακτικό εργαλείο για την ανάπτυξη τουπροφορικού λόγου των παιδιών. Επιπλέον, αυτά τα ευρήματα έχουν ιδιαίτερη σημασία γιατη δασκάλα-ερευνήτρια όσον αφορά τη διδασκαλία του προφορικού λόγου, την επιλογήκατάλληλων ιστοριών, καθώς επίσης και το σχεδιασμό αποτελεσματικών δραστηριοτήτωνβασισμένων σε ιστορίες.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

2013-12-16T10:10:25Z
2008-08-27


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)