Teacher satisfaction and motivation in the greek EFL context [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2008 (EN)
Teacher satisfaction and motivation in the greek EFL context [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ Δ. ΣΤΙΓ

Η παρώθηση αποτελεί εδώ και χρόνια αντικείμενο έρευνας και θέμα συζήτησηςμεταξύ των δασκάλων. Ωστόσο, οι περισσότερες συζητήσεις επικεντρώνονται στακίνητρα παρώθησης των μαθητών και λίγη προσοχή έχει δοθεί στην ικανοποίησηεργασίας και στους κινητροποιούς παράγοντες του/της καθηγητή/τριας των ξένωνγλωσσών. Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να συμβάλει στηβιβλιογραφία σχετικά με την ικανοποίηση εργασίας -και κατά συνέπεια τωνκινήτρων διδασκαλίας- των καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας που εργάζονται σταΕλληνικά σχολεία. Αυτή η έρευνα εξετάζει την ικανοποίηση εργασίας και τουςκινητροποιούς παράγοντες του/της καθηγητή/τριας των ξένων γλωσσών στηνΕλλάδα, βασισμένη σε προηγούμενες έρευνες στα πλαίσια των αναπτυγμένωνχωρών (Friedman και Farber, 1992 Rosenholtz, 1991 Thomas και Velthouse, 1990)οι οποίες έδειξαν ότι οι κινητροποιοί παράγοντες των καθηγητών σχετίζονται με τηνικανοποίηση εργασίας. Η ικανοποίηση εργασίας του/της καθηγητή/τριας θεωρείταιαπό την ερευνήτρια έμφυτη στην παρώθηση και επομένως, εάν τα άτομα είναιικανοποιημένα από την εργασία τους, είναι και παρακινημένα. Κατά συνέπεια, αυτόπου παρακινεί τα άτομα στον εργασιακό τους χώρο είναι η ικανοποίηση πουπαίρνουν από την εργασία τους, και τα άτομα αυτά έχουν την παρώθηση νασυμμετέχουν σε δραστηριότητες που προσανατολίζονται προς αυτή (Evans, 1998).Σαράντα τρεις (43) καθηγητές Αγγλικής γλώσσας που εργάζονται σε δημόσιασχολεία στην Ελλάδα συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε ωςτο όργανο συλλογής δεδομένων στην ποσοτική αυτή έρευνα.Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι καθηγητές/τριες Αγγλικής Γλώσσας που πήρανμέρος στην έρευνα είναι ικανοποιημένοι/ες με την εργασία τους και κατά συνέπειαπαρακινημένοι/ες, καθώς και ότι το επίπεδο της ικανοποίησης που αντλούν από τηνεργασία τους έχει αυξηθεί τα τελευταία 5 χρόνια.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

2008-08-27
2013-12-16T10:10:27Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)