Young learners and play [Cd-rom] : keeping them mitivated in the English language classroom in Greece: [Διπλωματική διατριβή]

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2008 (EL)

Young learners and play [Cd-rom] : keeping them mitivated in the English language classroom in Greece: [Διπλωματική διατριβή]

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΩΤΗ

Οι νεαροί μαθητές της αγγλικής γλώσσας δεν έρχονται στο μάθημα χωρίς καμιά προηγούμενη εμπειρία. Κουβαλούν μέσα τους ένα ήδη εδραιωμένο σύστημα ενστίκτων, ικανοτήτων και χαρακτηριστικών τα οποία θα τους βοηθήσουν στην εκμάθηση μιας ακόμα γλώσσας. Μέσα από την εμπειρία του παιχνιδιού τα παιδιά βιώνουν την ίδια τη γλώσσα. Επομένως η εξασφάλιση ευχάριστου πνεύματος είναι πολύ σημαντική για τα παιδιά. Όταν νιώθουν ότι περνούν καλά, απορροφούνται στη δραστηριότητά τους και είναι περισσότερο πρόθυμα να τη συνεχίσουν. Με τον τρόπο αυτό, εκτίθενται περισσότερο στη γλώσσα και έχουν περισσότερες ευκαιρίες να την μάθουν μέσα από εξάσκηση. Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να εξετάσει εάν οι νεαροί μαθητές στην Ελλάδα κινητοποιούνται περισσότερο όταν εμπλέκονται σε δραστηριότητες με παιχνίδια. Η μελέτη θα επιχειρήσει να απαντήσει συγκεκριμένα ερωτήματα: α) οι δραστηριότητες με παιχίδια δημηιουργούν θετικό κλίμα στην τάξη και παροτρύνουν τους μαθητές; β) οι δραστηριότητες με παιχνίδια βοηθούν τους μαθητές να καταλάβουν και να μάθουν την νέα γλώσσα γρηγορότερα; γ) η χρήση εποπτικών μέσων στις δραστηριότητες με παιχνίδια οδηγεί στην παρότρυνση των μαθητών; και δ) η χρήση δραστηριοτήτων με παιχνίδια τα οποία έχουν συγκεκριμένο στόχο, εξασφαλίζει τη συμμετοχή των μαθητών και τους παροτρύνρι περισσότερο; Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας θα αναλυθούν και θα συζητηθούν διεξοδικά. Τέλος θα συζητηθούν οι επιπτώσεις της έρευνας και θα προταθούν τομείς για διενέργειεα περαιτέρω έρευνας.

Διπλωματική εργασία


Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2013-12-16T10:10:30Z
2008-08-27


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.