A needs analysis approach to ESP syllabus design teaching technical english at the TEI of Patras department of civil engineering [Cd-rom] : (infrastructure works): [Διπλωματική διατριβή]

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2008 (EN)
A needs analysis approach to ESP syllabus design teaching technical english at the TEI of Patras department of civil engineering [Cd-rom] : (infrastructure works): [Διπλωματική διατριβή]

CHRISTINA KOUTSOUROPOULOU-LAMPAKI

Η μελέτη αυτή αναλύει τη δημιουργία ερωτηματολογίου προκειμένου να διερευνηθούν οι ανάγκες των σπουδαστών για τη διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας για Ειδικούς Σκοπούς. Συγκεκριμένα η μελέτη επικεντρώνεται σε ένα τμήμα του Τ.Ε.Ι./ Πάτρας (Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος) που αφορά σε Τεχνικά Αγγλικά και συγκεκριμένα στο τμήμα Πολιτικών, Έργων Υποδομής. Η μελέτη περιγράφει το διδακτικό πλαίσιο και εστιάζει στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τόσο οι φοιτητές όσο και οι διδάσκοντες, προβλήματα που επιβάλλουν την ανάγκη για αλλαγές . Επιχειρείται μια πρώτη προσέγγιση των αναγκών και των προσδοκιών των φοιτητών από το συγκεκριμένο μάθημα και τα στοιχεία που συγκεντρώνονται βοηθούν στη βελτίωση του σχεδιασμού του αναλυτικού προγράμματος σπουδών.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

2013-12-16T10:10:34Z
2008-08-27


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)