Teaching English as a means to study short-term memory through drama and songs to educable 9 to 12 year-old learners with moderate mental retardation in Special Education classroom settings A case study in English

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2010 (EL)

Teaching English as a means to study short-term memory through drama and songs to educable 9 to 12 year-old learners with moderate mental retardation in Special Education classroom settings A case study in English

ΜΑΝΤΖΑΝΑ ΑΓΛΑΪΑ

Διπλωματική εργασία


Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2013-12-16T10:19:54Z
2010-10-12


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.