OBSERVATION AS AN ALTERNATIVE ASSESSMENT METHOD OF JUNIOR HIGH SCHOOL SECOND GRADE STUDENTS' READING SKILLS AND NONLINGUISTIC FACTORS

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2012 (EL)

OBSERVATION AS AN ALTERNATIVE ASSESSMENT METHOD OF JUNIOR HIGH SCHOOL SECOND GRADE STUDENTS' READING SKILLS AND NONLINGUISTIC FACTORS

ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ

Διπλωματική εργασία


Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2013-12-16T10:23:43Z
2012-09


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.