L apport du jeu theatral dans l enseignement et propositions de mise en oeuvre en classe de FLE

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)
L apport du jeu theatral dans l enseignement et propositions de mise en oeuvre en classe de FLE

ΤΖΟΥΤΗ ΧΡΥΣΑΝΘΗ

ΠερίληψηΩς καθηγήτρια της γαλλικής γλώσσας επέλεξα αυτή τη διπλωματική εργασία με σκοπό να αποδείξω την συνεισφορά του θεατρικού παιχνιδιού στη διδασκαλία καθώς και το γεγονός ότι το θεατρικό παιχνίδι αποτελεί μία εναλλακτική και συμπληρωματική μέθοδο εκμάθησης της γαλλικής γλώσσας. Επιπλέον, μπορεί να ενταχθεί θετικά στη σχολική ζωή διευκολύνοντας την ισορροπημένη ανάπτυξη των ικανοτήτων των μαθητών. Το πρώτο μέρος της διπλωματικής εργασίας οριοθετεί το θεωρητικό πλαίσιο της έρευνας μας. Κατ' αρχάς, μας παρέχει ιστορικές πληροφορίες που αφορούν στη σχέση των παιδιών με το θέατρο από την Αρχαιότητα έως σήμερα. Επιπλέον, παρουσιάζουμε τις θεωρητικές βάσεις και τους άξονες που καθορίζουν την εξέλιξη του θεατρικού παιχνιδιού στην τάξη των γαλλικών. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας μας περνάμε από τη θεωρία στην πράξη περιγράφοντας τη διαδικασία εξέλιξης των θεατρικών παιχνιδιών από τους μαθητές, τους παράγοντες που επέτρεψαν την πραγματοποίηση τους καθώς τους επιδιωκόμενους στόχους και ικανότητες της έρευνάς μας. Τέλος, το τελευταίο μέρος της διπλωματικής εργασίας ασχολείται με την ανάλυση των δεδομένων και των αποτελεσμάτων της έρευνάς μας, την αξιολόγησή τους σε σχέση με τους προβλεπόμενους στόχους και τα συμπεράσματά μας σχετικά με τη συνεισφορά του θεατρικού παιχνιδιού στη διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Γαλλική γλώσσα
Ελληνική γλώσσα

2007
2013-12-16T10:26:38Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.