Une proposition pour l integration des scenarios pedagogiques dans les curricula de la 3eme annee du college

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)
Une proposition pour l integration des scenarios pedagogiques dans les curricula de la 3eme annee du college

ΜΑΥΡΙΔΟΥ ΛΗΔΑ ΜΑΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

ΠερίληψηΗ τεχνολογία της πληροφορίας εισβάλλει προοδευτικά σε όλους τους τομείς της εκπαίδευσης και γίνεται βαθμιαία ένα ουσιώδες μέσον διδασκαλίας. Πρόκειται για μία παράμετρο που γίνεται ολοένα και πιο σημαντική στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο ελληνικό σχολικό περιβάλλον και γι'αυτό εμείς οι διδάσκοντες τα γαλλικά σαν ξένη γλώσσα, υποστηρίζουμε την ένταξή της στα μαθήματά μας, για να επωφεληθούμε από τα πολυάριθμα πλεονεκτήματά της.Με αυτή την προοπτική, επιλέξαμε να πραγματοποιήσουμε την έρευνά μας, που είναι μια πρόταση για την ένταξη των παιδαγωγικών σεναρίων στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών της 3ης Γυμνασίου του ελληνικού δημόσιου σχολείου, λαμβάνοντας υπόψη το δυνητικό δυναμικό αυτής της σύγχρονης τεχνολογικής ανάπτυξης, αλλά επίσης την ανάγκη να κάνουμε τους μαθητές μας ικανούς να ανοιχτούν στον κόσμο, αναπτύσσοντας τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες.Με την παρούσα εργασία, επιχειρήσαμε αφ'ενός να εντοπίσουμε τις πιθανότητες και τις δυνατότητες που προσφέρουν τα παιδαγωγικά σενάρια, εισάγοντας μια ποικιλία πολυμέσων στην τάξη των γαλλικών σαν ξένη γλώσσα, αφ'ετέρου α) να αντικαταστήσουμε κάθε συμβατικό τρόπο διδασκαλίας με τα παιδαγωγικά σενάρια και β) να καταγράψουμε το βαθμό ένταξης των παιδαγωγικών σεναρίων, ώστε να βελτιώσουμε την επικοινωνιακή δεξιότητα των μαθητών μας στο ελληνικό δημόσιο σχολείο.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Γαλλική γλώσσα
Ελληνική γλώσσα

2007
2013-12-16T10:28:19Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.