L' etude de l'alterite a travers l'exposition de peinture Paris-Athens, 1863-1940 dans l'enseignement/apprentissage du FLE [Διπλωματική διατριβή] [Cd-rom]

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2008 (EN)
L' etude de l'alterite a travers l'exposition de peinture Paris-Athens, 1863-1940 dans l'enseignement/apprentissage du FLE [Διπλωματική διατριβή] [Cd-rom]

ΚΟΥΤΣΟΥ ΜΕΡΣΙΝΑ

Η διαπολιτισμικήπροσέγγιση δεν περιορίζεται στη διδασκαλία τηςγλώσσαςκαι του πολιτισμού ούτε μόνο στη σύγκριση διαφορετικών πολιτισμών.Χαρακτηρίζεται απότη διαλεκτικήμεταξύτου Εγώκαι του 'λλου. eστόσο, για μιααποτελεσματικήεφαρμογήτηςδιαπολιτισμικήςπροσέγγισηςείναι απαραίτητο ναενεργοποιήσουμε τον συνδυασμότηςδιαφοροποιημένηςπαιδαγωγικήςκαι τηςδραστικήςπροοπτικής Βασιζόμενοι σε αυτά πραγματοποιήσαμε μια έρευνα μεερωτηματολόγιο (ποσοτικήμέθοδο) σχετικάμε τη διαπολιτισμικήπροσέγγιση καικυρίωςσχετικάμε το πώςοι μαθητές(52 στον αριθμό, τηςΓ γυμνασίουαντιλαμβάνονται την ετερότητα διαμέσου τηςζωγραφικής Για την έρευνα μαςεπιλέξαμε 14 πίνακεςπου παρουσιάστηκαν στην έκθεση ζωγραφικήςΠαρίσι-Αθήνα,1863-1940, στην ΕθνικήΠινακοθήκη, Μουσείο Αλέξανδρου Σούτζου (2006-2007),στην ΑθηνάΟ διαπολιτισμόςαπασχολείσυνεχώςτουςεπιστήμονεςτηςδιδακτικήςΠαρόλα αυτά στη διδασκαλία τηςγαλλικήςσαν ξένη γλώσσα εμφανίζεται με αργούςρυθμούς Αυτόδιαπιστώθηκε και απότην έρευνάμας όπου παρατηρούμε ότι οιμαθητέςαναπτύσσουν κατάκύριο λόγο τη γλωσσικήδεξιότητα. Η ανάπτυξη τηςδιαπολιτισμικήςσυνείδησηςαφοράμόνο το 13% των ερωτηθέντων. Παρόλα αυτάυλικόπου αφοράτην τέχνη τουςενδιαφέρει πραγματικά.Στο τέλοςτου ερωτηματολογίου, θελήσαμε να μάθουμε τιςαντιδράσειςτουςσχετικάμε τη διαπολιτισμικήπροσέγγιση, το να ανοίγεσαι προςτον 'λλον διαμέσουτηςζωγραφικής Παρατηρήσαμε μια θετικήστάση, διότι οι μαθητέςθα ήθελαν ναχρησιμοποιήσουν πίνακεςζωγραφικήςστο μάθημα των γαλλικών (60%), για ναγνωρίσουν τον γαλλικόπολιτισμόκαι να παρατηρήσουν /αποστασιοποιηθούν απότονπολιτισμότους(63%). Επιπλέον, το 67% πιστεύει ότι μπορούμε να γνωρίσουμε έναμέροςτου γαλλικούκαι του ελληνικούπολιτισμούδια μέσου των έργων ζωγραφικήςτου ερωτηματολογίου.Τέλος η έρευνα μαςοδήγησε να παρατηρήσουμε ότι ο μαθητήςχρησιμοποιείαυτο-στερεότυπα και ετερο-στερεότυπα για να μελετήσει πίνακεςζωγραφικήςτουπολιτισμούτου και άλλων πολιτισμών.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

French
Greek

2008-01-22
2013-12-16T10:32:36Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)