Vers le development d' une conscience interculturelle a travers les methodes utilisees dans l' ecole primaire hellenique [Διπλωματική διατριβή] [Cd-rom]

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2008 (EL)

Vers le development d' une conscience interculturelle a travers les methodes utilisees dans l' ecole primaire hellenique [Διπλωματική διατριβή] [Cd-rom]

ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ

Στην Ελλαδα, τα γαλλικά εισήχθησαν στο δημοτικό σχολείο ως δεύτερη ξένηγλώσσα, μετά τα αγγλικά, τον Ιανουάριο του 2007.Με την παρούσα μελέτη, θα μελετήσουμε και θα αξιολογήσουμε τις δυνατότητεςπου προσφέρουν δύο μέθοδοι που χρησιμοποιούνται στο ελληνικό δημοτικό σχολείο,Arc-en-ciel και Double Clic, προκειμένου να βοηθήσουν τον εκπαιδευτικό στο δύσκολοέργο του να οδηγήσει τους μαθητές του στη γνώση της γλώσσας και ταυτόχρονα στηνκατανόηση της γαλλικής κουλτούρας.Δεδομένου οτι για να κατανοήσει κανείς μία κουλτούρα, η γνώση κάποιωνπολιτιστικών στοιχείων δεν είναι αρκετή, θα εξετάσουμε σε ποιό βαθμό αυτές οι μέθοδοιπροσανατολίζονται προς μία διαπολιτισμική εκπαίδευση.Έπειτα από λεπτομερή μελέτη των δύο μεθόδων, παρατηρούμε οτι η μεν πρώτηβοηθά τους μαθητές «να ανακαλύψουν ορισμένες πλευρές της σύγχρονης Γαλλίας»,σύμφωνα με τους στόχους του συγγραφέα, ενώ η δεύτερη προσφέρει μια περιορισμένηπροσέγγιση του διαπολιτισμού, μόνο μέσα από ορισμένες ασκήσεις.Αν και οι δύο οδηγούν τους μαθητές να γνωρίσουν στοιχεία από την καθημερινήζωή των νεαρών γαλλόφωνων, τις συνήθειές τους, τις σχέσεις τους, δεν καταφέρνουν νακαταλήξουν στο να αποκτήσουν οι μαθητές διαπολιτισμική συνείδηση καιδιαμεσολάβηση, που αποτελούν τους ύστατους στόχους της διαπολιτισμικήςεκπαίδευσης.

Διπλωματική εργασία


Γαλλική γλώσσα
Ελληνική γλώσσα

2008-01-22
2013-12-16T10:32:42Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.