Enseignement de deux langues etrangeres en milieu scolaire grec [Διπλωματική διατριβή] [Cd-rom] : etude comparative au niveau des contenus de manuels d' anglais LE1 et de francais LE2 enseignes, utilises dans le gymnase public grec les cinq dernieres annees

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2008 (EL)

Enseignement de deux langues etrangeres en milieu scolaire grec [Διπλωματική διατριβή] [Cd-rom] : etude comparative au niveau des contenus de manuels d' anglais LE1 et de francais LE2 enseignes, utilises dans le gymnase public grec les cinq dernieres annees

ΤΑΣΟΥΛΑ ΕΛΕΝΗ

Η παρούσα εργασία εξετάζει την παράλληλη διδασκαλία δύο ξένωνγλωσσών (αγγλικά γαλλικά στο ελληνικόσχολικόπεριβάλλον ιδωμένη μέσααπότη συγκριτικήμελέτη των περιεχομένων των εγχειριδίων που διδάσκοντεςκαι μαθητέςτων παραπάνω δύο γλωσσών χρησιμοποιούν στην τάξη.Σε μια σύντομη ιστορικήαναδρομήπεριγράφονται οι συνθήκεςαπότιςοποίεςπροέκυψε αυτήη συνύπαρξη των δύο ήκαι περισσοτέρων ξένωνγλωσσών (πολυγλωσσία) και οι ανάγκεςπου δημιούργησαν το καθεστώςτηςσύγχρονηςδιδασκαλίαςαυτών των ξένων γλωσσών στο εκπαιδευτικόσύστημαεν γένει και, κατ επέκταση, στο ελληνικόεκπαιδευτικόσύστημα.Στο θεωρητικόμέροςγίνεται αναφοράστουςορισμούςτων όρων κλειδιάμέθοδος και μεθοδολογία, στιςεκδοχέςπου αυτοίέλαβαν κατάκαιρούςκαι στιςεπιρροέςπου είχαν στη σύγχρονη γραφήεγχειριδίων ξένηςγλώσσαςγια αλλόφωνουςΓια το ερευνητικόκομμάτι τηςεργασίας πραγματοποιήθηκε έρευνα μεερωτηματολόγιο που απευθυνόταν σε διδάσκοντεςκαι των δύο ξένων γλωσσών(αγγλικά γαλλικά σε δημόσια γυμνάσια, η οποία (έρευνα) ανέδειξεσυγκεκριμένουςτίτλουςεγχειριδίων έναν για τα αγγλικά έναν για τα γαλλικά που διδάσκονται σήμερα στη συγκεκριμένη βαθμίδα εκπαίδευσηςΜε αυτόν τον τρόπο, μπορέσαμε να εντοπίσουμε τιςομοιότητεςκαι τιςδιαφορέςανάμεσα στα εγχειρίδια και τηςμιαςκαι τηςάλληςγλώσσαςόσοναφορά: την εμφάνισήτους τουςδιδακτικούςτουςστόχους τιςλεκτικέςπράξειςτιςοποίεςδιδάσκουν, τα οπτικοακουστικάμέσα που χρησιμοποιούν, ταπεριεχόμενα διδασκαλίαςτους τιςτεχνικέςδιδασκαλίαςπου προτείνουν καιτην αξιολόγηση τηςαφομοιωμένηςγνώσηςπου προσφέρουν.Μπορέσαμε να αφουγκραστούμε τιςπροτιμήσειςτων διδασκόντων όσοναφοράτα διδακτικάεγχειρίδια τους να εντοπίσουμε τιςατέλειεςτωντελευταίων και να συντάξουμε το δεκάλογο του καλούεγχειριδίου για τη ξένηγλώσσα για τιςτάξειςτηςτιςτόσο όμοιες αλλάτελικάκαι τόσοανομοιογενείςτου σήμερα.

Διπλωματική εργασία


Γαλλική γλώσσα
Ελληνική γλώσσα

2008-01-22
2013-12-16T10:34:14Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.