Le theatre [Cd-rom] : une padagogie alternative pour que l'apprenant du FLE retrouve son expressivite: [Διπλωματική διατριβή]

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2008 (EL)

Le theatre [Cd-rom] : une padagogie alternative pour que l'apprenant du FLE retrouve son expressivite: [Διπλωματική διατριβή]

ΓΕΩΡΓΙΛΑ ΜΑΡΙΑ

Στα πλαίσια αυτής της μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας, ανατρέξαμε στο θέατρο για νααναζητήσουμε τις συνθήκες που θα επιτρέψουν στο μαθητή να γίνει το συντομότερο δυνατόνένας ολοκληρωμένος ομιλητής.Με τις δυνατότητες που μας προσφέρουν η διαφοροποιημένη παιδαγωγική καθώς και οιτεχνικές του θεάτρου, επιδιώκουμε να κινητοποιήσουμε το σώμα και να διεγείρουμε τηνέκφραση του συναισθήματος. Με αυτό τον τρόπο επιθυμούμε οι μαθητές να εισάγουν τιςκεκτημένες γνώσεις τους σε μια ζωντανή και πλήρη επικοινωνία, η οποία ξεδιπλώνεται σε δυοαλληλένδετα επίπεδα : στην σκηνική θεατρική έκφραση και στην αυθόρμητη και αυθεντικήέκφραση που επιβάλουν οι ανάγκες της καθημερινής μας επικοινωνίας. Στόχος μας είναι νακινητοποιήσουμε το σύνολο των παραγλωσσικών στοιχείων (εκφραστικότητα της κίνησης ,βλέμμα, στάση σώματος) ώστε οι μαθητές να ενσωματώσουν στην έκφρασή τους εξ αρχήςόλες τις συνιστώσες της.Η ευχαρίστηση που προκύπτει από το παιχνίδι (θεατρικό ή άλλο), από τις στιγμέςδημιουργικής έκφρασης , καθώς και από την διάδραση αποτελούν συστατικά στοιχεία τηςπαιδαγωγικής μας διαδικασίας, τα οποία μπορούν να εμπνεύσουν όλη την εκπαιδευτικήκοινότητα. Μέσα σε αυτή τη δυναμική σχέσεων, καλείται ο καθένας να επαναπροσδιορίσειτην ταυτότητα του ως προς τον άλλο, σεβόμενος ταυτόχρονα την μοναδικότητα του.

Διπλωματική εργασία


Γαλλική γλώσσα
Ελληνική γλώσσα

2008-01-22
2013-12-16T10:34:30Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.