Kognitive Lernverfahren im Grammatikunterricht : die Noticing-Hypothese als Lernstrategie = Γνωστικές εκμάθησης της Γραμματικής : o εντοπισμός ως στρατηγική μάθησης

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)
Kognitive Lernverfahren im Grammatikunterricht : die Noticing-Hypothese als Lernstrategie = Γνωστικές εκμάθησης της Γραμματικής : o εντοπισμός ως στρατηγική μάθησης

ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Γερμανική γλώσσα
Ελληνική γλώσσα

2007
2013-12-16T10:39:40Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.