Zur Forderung der schriftlichen Kompetenz durch Webquests im Unterricht Deutsch als Fremdsprache : Bestandaufnahme und Erarbeitung von Vorschlagen zum netzgestutzten projektorientierten Lernen an griechischen offentlichen Schulen = Προαγωγή γραπτού λόγου στο μάθημα των Γερμανικών μέσω Webquests (ιστοεξερεύνηση) : καταγραφή κι επεξεργασία προτάσεων δικτυακά κατευθυνόμενων συνθετικών εργασιών μάθησης σε ελληνικά δημόσια σχολεία

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)
Zur Forderung der schriftlichen Kompetenz durch Webquests im Unterricht Deutsch als Fremdsprache : Bestandaufnahme und Erarbeitung von Vorschlagen zum netzgestutzten projektorientierten Lernen an griechischen offentlichen Schulen = Προαγωγή γραπτού λόγου στο μάθημα των Γερμανικών μέσω Webquests (ιστοεξερεύνηση) : καταγραφή κι επεξεργασία προτάσεων δικτυακά κατευθυνόμενων συνθετικών εργασιών μάθησης σε ελληνικά δημόσια σχολεία

ΙΩΑΝΝΑ ΧΑΡΔΑΛΟΥΠΑ

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Γερμανική γλώσσα
Ελληνική γλώσσα

2007
2013-12-16T10:39:55Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.