Die Forderung der Sprechfertigkeit im Unterricht Deutsch als Fremdsprache : eine vergleichenende Intersuchung auf der Grundlage der Lehrwerke ''Wir 1'', ''Deutsch-ein Hit! und ''Pingpong neu 1'' auf Anfangerniveau = Η προαγωγή της παραγωγής του προφορικού λόγου στο μάθημα της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας : μια συγκριτική έρευνα βάσει των διδακτικών εγχειριδίων ''Wir 1'', ''Deutsch-ein Hit! και ''Pingpong neu 1'' σε επίπεδο αρχαρίων

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)
Die Forderung der Sprechfertigkeit im Unterricht Deutsch als Fremdsprache : eine vergleichenende Intersuchung auf der Grundlage der Lehrwerke ''Wir 1'', ''Deutsch-ein Hit! und ''Pingpong neu 1'' auf Anfangerniveau = Η προαγωγή της παραγωγής του προφορικού λόγου στο μάθημα της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας : μια συγκριτική έρευνα βάσει των διδακτικών εγχειριδίων ''Wir 1'', ''Deutsch-ein Hit! και ''Pingpong neu 1'' σε επίπεδο αρχαρίων

ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Γερμανική γλώσσα
Ελληνική γλώσσα

2007
2013-12-16T10:40:21Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.