Mehr Lernmotivation und Lernerautonomie durch Lernstrategien im Grammatikunterricht = κίνητρα και αυτονομία της μάθησης με την χρήση στρατηγικών μάθησης στο μάθημα της γραμματικής

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)
Mehr Lernmotivation und Lernerautonomie durch Lernstrategien im Grammatikunterricht = κίνητρα και αυτονομία της μάθησης με την χρήση στρατηγικών μάθησης στο μάθημα της γραμματικής

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΥΡΟΜΑΤΙΔΟΥ

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Γερμανική γλώσσα
Ελληνική γλώσσα

2007
2013-12-16T10:41:56Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.