Lernerautonomie : lernstrategien zum Erweb des Wortschatzes im DaF - Unterricht mit Anfaengern

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)

Lernerautonomie : lernstrategien zum Erweb des Wortschatzes im DaF - Unterricht mit Anfaengern

ALEXANDRIDI ASPASIA

ΠΕΡΙΛΗΨΗΑντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η εφαρμογή των στρατηγικών μάθησης στο μάθημα των Γερμανικών ως ξένη γλώσσα. Το θεωρητικό μέρος περιλαμβάνει ορισμούς των σημαντικότερων όρων που περιέχονται στην εργασία.- αυτόνομη μάθηση, στρατηγικές μάθησης, μαθησιακοί τύποι-. Όταν γίνεται λόγος για αυτόνομη μάθηση πρέπει να εξηγηθεί, πώς μπορεί να επιτευχθεί αυτός ο στόχος στο μάθημα της ξένης γλώσσας και πώς μπορούν να βοηθήσουν σ αυτό οι στρατηγικές μάθησης Αναλύονται οι διάφοροι μαθησιακοί τύποι, μεθοδολογικές προσεγγίσεις οι οποίες προωθούν την αυτονομία και ο ρόλος του δασκάλου. Καταδεικνύεται επίσης η σημασία των στρατηγικών μάθησης στη μαθησιακή διαδικασία. Αναλύονται οι τρόποι με τους οποίους παρουσιάζεται και εξασκείται το λεξιλόγιο. Αναλύονται επίσης η ταξινόμηση του λεξιλογίου σύμφωνα με πραγματολογικά κριτήρια., η επιλογή του λεξιλογίου για διδακτικούς σκοπούς και διάφορες μέθοδοι εξάσκησης του λεξιλογίου. Ένα κεφάλαιο αφιερώνεται στη διαπολιτισμική λειτουργία του λεξιλογίου. Στόχος του πρακτικού μέρους είναι εξεταστεί πώς μπορούν να εφαρμοστούν οι στρατηγικές μάθησης στα ελληνικά δημόσια σχολεία, για την προώθηση της εκμάθησης του λεξιλογίου, στο μάθημα των Γερμανικών ως ξένη γλώσσα με αρχάριους. Επελέγησαν δύο στρατηγικές μάθησης και εφαρμόστηκαν στην πράξη. Ακολουθεί η αξιολόγηση της πρακτικής εφαρμογής των δύο στρατηγικών.

Διπλωματική εργασία


Γερμανική γλώσσα
Ελληνική γλώσσα

2007
2013-12-16T10:41:57Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.